Feladatok

A kimenő ügyfélszolgálaton:

  • Te segíted az újonnan vásárolt IQOS-t használó ügyfeleket az első lépések során. 
  • Nem értékesítési feladatokat látsz el, már megvásárolt terméket kell támogatnod.
  • Nyomonköveted, hogy elégedett-e a termékkel, vannak-e kérdései, segítesz megkönnyíteni számára a használatot. 
  • Ennek érdekében, regisztrált ügyfeleket keresel fel telefonon.
  • Ügyfél elégedettségi és vásárlói szokásokat puhatolsz ki kérdőívek formájában.
  • Két műszakban dolgozunk: 9:00-19:00 óra között, beosztás szerint.

A bejövő ügyfélszolgálaton: 

  • Az ügyfelek kéréseit elsősorban telefonon, a későbbiekben akár chaten és e-mailek útján is kezeled.
  • Az ügyfelek kívánságait gyorsan, hatékonyan és professzionális módon oldod meg.
  • Törekszel a magas színvonalú ügyfélkiszolgálásra. 
  • A hívásokat a következő nyitvatartási időben fogadod: munkanapokon 08:00 - 22:00, hétvégén és munkaszüneti napokon 9:30 - 18:00 - változó munkarendben.

Elvárások

Itt a helyed, ha 

  • úgy gondolod, hogy ügyfelekkel jól és profin tudsz kommunikálni, bármilyen ügyféltípusról legyen is szó; 
  • kedvesen és udvariasan tudod kezelni a kellemetlen helyzeteket is; 
  • van kedved ugyanazt elmondani egy nap többször is, és büszkeséggel tölt el, hogy te vagy a termék, szolgáltatás szakértője;  
  • képes vagy előre megírt forgatókönyv (script) alapján dolgozni, nem zavar, hogy fel kell olvasnod egy-egy tájékoztatót;
  • van kedved a kitűzött célokat egyre könnyebben elérni, és fejleszteni saját magad, ha arra van szükség a célok eléréséhez; 
  • informatikai alapkészségekkel rendelkezel,esetleg ismered a google applikációkat;
  • van kedved mosolyogni, akkor is, amikor az ügyfél rosszkedvűen veszi fel a telefont;  
  • korábban is dolgoztál már ügyfélszolgálaton, és ezen a területen szeretnéd tovább folytatni a karrieredet.

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű munkaszerződés,  de csak addig maradj, amíg jól érzed magad.
  • Egészségbiztosítás a próbaidő lejárta után.
  • Cafeteria.
  • Biztosítjuk teljes körű betanulásodat, valamint szakmai ismereteid és kompetenciáid naprakészen tartását és folyamatos fejlesztését. 
  • Belső karrierút lehetőség: buddy, mentor, átsegítés/besegítés a partner másik projektjébe, projektek közötti átjárási lehetőség. 
  • Jókedvű, összetartó csapat tagja lehetsz. 
  • Kényelmes, modern iroda, jó helyen. 
  • Havonta tartunk masszázs napot, pizzanapot, közösen reggeli- és gyümölcsnapot. 
  • Irodánk kutyabarát. 
  • Rugalmasság, és az egyéni igények előtérbe helyezése. 
  • Hibrid munkavégzés. 

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Masszázs

Céginformáció

#WeAreKonecta

Gyere és építsd fel velünk azt a céget, ahol Te is szívesen dolgoznál!

Emberség, transzparencia, bizalom, élmény, rugalmasság - Neked melyek a legfontosabb kulcsszavak?

“Én azért szeretek itt dolgozni, mert a jó hangulat mellett mindenki segítőkész és megértő is. Mindig van kihez fordulni, ha bármi jellegű probléma adódik!” (Rebeka)
"Egy olyan multinacionális céget, ügyfélszolgálatos munkát kerestem amit össze tudok egyeztetni a családi élettel." (Kriszta)

Egyetemista/pályakezdő vagy és tapasztalatot szereznél?
Mások már nem hisznek benned a korod miatt, de Te kipróbálnád magad egy új területen? 
Vérbeli ügyfélszolgálatos vagy, és az életed az ügyfelekkel folytatott kommunikáció? 
Kipróbálnád magad egy multinál? 

Egy interjút megér, hogy kiderítsd nálunk megtalálod-e a helyed. 

JELENTKEZEM