Irodavezetés (iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása, irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, kiválasztásuk előkészítése, munkaügyi részfeladatok, irodai beszerzési feladatok, mobil és gépjárműflotta kezelése, számítástechnikai szoftver és hardver rendszer működtetés irányítása, vendégfogadás). Napi adminisztráció (levelezés, iktatás, postázás lefolytatása, számlák iktatása, szerződések rendszerezése, telefonhívások kezelése, honlap kezelése)
Pénzügyi feladatok (kapcsolattartás a könyvelővel, bérszámfejtővel, könyvelési anyagok előkészítése, nyilvántartások-kimutatások elkészítése, kintlévőség kezelés,)
Szervezési feladatok (belső kommunikáció támogatása, új belépő munkatársak munkafeltételeinek megszervezése, konferenciák, rendezvények szervezésével kapcsolatos teendők ellátása)
Kereskedelmi feladatok (kapcsolattartás a partnerekkel, heti és havi riportok, tervek elkészítése, szövegszerkesztés, döntés előkészítés és támogatás, web-shop irányítása)
Irodavezetői asszisztencia (az ügyvezető adminisztratív feladatainak segítése, nyomtatványok, elszámolások kitöltése, ügyvezető időbeosztásának menedzselése, programok egyeztetése, egyéb személyi asszisztencia ellátása) Beruházási pályázatok előkészítésében és elszámolásában koordinátori/irányító szerep.
Elvárások
Magas szintű számítástechnikai tudás és érdeklődés. Dokumentum – és táblázatkezelő programok magas szintű ismerete.
Kiváló szervezőkészség, precizitás
Kiemelkedő kommunikációs – és problémamegoldó készség