Feladatok

Ezek a feladatok várnak rád:

  • Toborzás-kiválasztási folyamat menedzselése (szellemi és fizikai munkakörökbe): hirdetések kezelése, jelöltek felkutatása és előszűrése, interjúk tartása
  • Az új munkatárshoz kapcsolódó teljes körű munkaügyi és HR adminisztrációja törvényi előírásoknak megfelelően
  • Bérszámfejtési adatok előkészítése, kapcsolattartás a bérszámfejtő céggel
  • Munkaügyi nyilvántartások kezelése, adminisztratív feladatok ellátása
  • Részvétel az éves képzési terv összeállításában, képzések szervezése, nyomon követése
  • Napi kapcsolattartás a munkavállalókkal, társosztályokkal
  • HR projektekben való részvétel, vállalati rendezvények szervezése, lebonyolítása
  • Rendszeres és ad-hoc riportok készítése

Elvárások

Téged keresünk, ha:

  • rendelkezel hasonló munkakörben szerzett releváns tapasztalattal
  • ismered, és napi szinten használod az MS Office-t (Word, Excel)
  • pontosan, precízen és önállóan végzed a Rád bízott feladatokat
  • nyitott, talpraesett, pro-aktív személyiség vagy

Előnyt jelent

  • használtad már a Nexont
  • gyártó vállalatnál dolgoztál

Amit kínálunk

Amiért megéri minket választanod:

  • stabil, megbízható vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség
  • havi br. 15.000 Ft-os Cafeteria keret (már az első teljes ledolgozott hónaptól)
  • féléves és éves prémium
  • bejárás támogatása (br. 30 Ft/km)
  • családbarát vállalati kultúra
  • egészségmegőrző programok
  • vállalati üdülési lehetőség

JELENTKEZEM