![](https://www.profession.hu/images/sablon/2/3/4392393_1x1tr.png)
HR és pénzügyi adminisztrátor
Feladataid lesznek:
- Az Iskola értékteremtő tevékenységének megismerését
- Természetközeli és egyben modern irodai környezetet
- Támogató, nyitott és barátságos vállalati kultúrát
- Az oktatási intézmények viszonylatában kiemelkedő bércsomagot
HR Feladatok:
- Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése
- Bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása
- Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása (pl. jelenléti ívek kezelése)
- Munkaügyi iratok, személyügyi anyagok naprakész vezetése, változások követése
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal
- Toborzás-kiválasztás adminisztratív támogatása
Pénzügyi feladatok:
- A napi pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása (szállítók, vevők nyilvántartása, elektronikus adatbázisba rögzítése, átutalások aláírásra-beküldésre előkészítése)
- Bizonylatok könyvelésre előkészítése
- Pénztárosi teendők ellátása
Amit kérünk:
- Középfokú szakirányú végzettség (felsőfokú végzettség előnyt jelent)
- Nyitottság a jogszabályi változások követésére
- Önálló munkavégzési képesség és csapatszemlélet
- Erős felhasználói szintű MS Office gyakorlati ismeret
- Jó kommunikációs készség
- Precíz, önálló munkavégzés
Jelentkezés módja:
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció