Feladatok

  • Szervezeti egységek munkaidő nyilvántartásának kezelése
  • Belépő és kilépő kollégák HR adminisztrációs ügyintézése
  • Munkavállalók támogatása HR kérdésekben
  • Bér- és Tb ügyintézők munkájának támogatása
  • TB igazolások beérkeztetése, rögzítése, majd továbbítása Bér- és Tb ügyintézőnek
  • Nyilatkozatok kezelése, ellenőrzése
  • Havi és ad-hoc riportok készítése közvetlen vezető/szervezeti egységek vezetőinek kérése alapján
  • Egyéb HR projektekben való aktív részvétel
  • Üzemorvosi vizsgálatok egyeztetése
  • Kapcsolattartás az egységek vezetőivel

Elvárások

  • Középfokú szakirányú képesítés;
  • 1-3 év munkaügy területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Munka Törvénykönyve, és az egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló törvény rendelkezéseinek naprakész ismerete;
  • A MS Office (irodai alkalmazások) felhasználói szintű ismerete;
  • Pontos, percíz munkavégzés

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Kiváló munkakörülmények
  • Hosszútávú biztos munkahely

Céginformáció

Stabil hátterű, magyarországi autóalkatrész nagykereskedelmi cégünk számára keresünk HR asszisztens pozícióba munkatársat.

Jelentkezés módja

Várjuk jelentkezését fényképes önéletrajz elküldésével, bérigény megjelölésével.

A jelentkezések várható nagy számára tekintettel kizárólag azon jelentkezőknek jelzünk vissza, akiket az önéletrajzuk alapján kiválasztunk a személyes találkozóra.
 

JELENTKEZEM