4iG Nyrt.
A 4iG vállalatcsoport transzformációs programjának részeként az űripari és technológiai érdekeltségeit a globális növekedési lehetőségek hatékonyabb kihasználása érdekében az újonnan megalapított 4iG Space and Defence Technologies (4iG S&D Zrt.) holdingvállalat alatt vonta össze. A 4iG S&D Zrt. az űripari- és műholdgyártási, illetve autonóm repülőgépek (UAV) fejlesztésével és gyártásával, drónvédelemmel, továbbá a védelmi digitalizációs szolgáltatásokkal kapcsolatos üzleti stratégiájának kialakítását, illetve tevékenységeinek irányítását biztosítja. A stratégiai célok elérését a szakmai kompetenciákat tömörítő portfólió vállalatok (Rotors and Cams Zrt., RAC Antidrone Zrt., Hungaro DigiTel Kft., Spacecom Ltd., CarpathiaSat Zrt., valamint - az akvizíció lezárását követően - a REMRED Zrt.) biztosítják.

Helpdesk L2 kliensüzemeltető

KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD

  • Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
  • Beérkező incidensek L2 szintű megoldása, hibák okainak kiderítése
  • Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
  • Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
  • Tudásbázis aktív építése, rendszerdokumentáció készítése
  • Verzióváltások, rendszerátállások előkészítése és aktív részvétel a megvalósításban

AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ

  • Legalább 1-2 év Helpdesk/Service desk vagy kliensüzemeltetői tapasztalattal rendelkezel
  • Active Directory és deskside hardver ismeretekkel rendelkezel (notebook, PC, projektor)
  • Magas szinten ismered a Microsoft irodai környezetét (Windows 10-11 és Office termékek)
  • Angolul írásban és szóban egyaránt magabiztosan elboldogulsz
  • Részt vettél már olyan vállalat kliensüzemeltetésében, ahol a felhasználók száma meghaladta a 300-at
  • Az ITIL és ticketing rendszer számodra ismert fogalmak
  • A több műszakos munkarend nem okoz számodra problémát

AMIVEL VÁRUNK TÉGED

  • Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt és kihívásokkal teli időszakban csatlakozol hozzánk.
  • Változatos feladatokon keresztül, fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk számodra.
  • Szakmai és soft skill képzések széles palettáját kínáljuk Neked munkavégzésedhez kapcsolódóan.
  • Juttatási rendszerünket folyamatosan bővítjük, jelenleg telefonflotta csomag, Cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, nagyon finom kávé, és sok más kedvezményes lehetőség, amivel várunk Téged.
  • Hiszünk a csapat erejében, közösségépítéssel kapcsolatban csapatépítőkre, versenyekre és sporteseményekre lehet számítani nálunk.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető
  • Rendszergazda

Jelentkezés módja

Jelentkezés

JELENTKEZEM


Cégnév: 4iG Nyrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: