Feladatok
- A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása
- First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek)
- Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé
- Belső ügyviteli (JIRA) rendszer kezelése
- Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal
- Szerviz folyamatkezelés
- Munkavégzés
- Helpdesk szolgáltatásunk 24/7 működik
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség
- Informatikai beállítottság
- Magabiztos informatikai ismeretek, elsősorban Windows operációs rendszerek terén
- Precíz, pontos munkavégzés
- Kiváló kommunikációs képesség
- Problémamegoldó képesség
- Ügyfélcentrikus beállítottság
- Csapatszellem
Előnyt jelent
- Informatikai szakirányú végzettség
- Műszaki számítástechnika területen szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat
- Ismeretek különböző felügyeleti és ticketing rendszerek kezelésében (Jira)
Amit kínálunk
- Fiatalos baráti csapat, remek légkör, modern munkakörnyezet
- Érdekes, változatos munkák, fejlődési lehetőség
- Versenyképes fizetés
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
- Felelősségteljes munkakör