Gumiabroncs szakértő (GM-1449)
Főbb feladatok, munkák:
- időszakos gumiabroncs cserék szervezése; időpont egyeztetés;
- gépjármű abroncsokkal kapcsolatos ügyintézés, ajánlatok bekérése, ajánlatok alapján történő megrendelése, jóváhagyása
- a gumiabroncsok tervezett és tényleges költségeinek összevezetése, az erről szóló számlák befogadásának, bekerülésének ellenőrzése
- a gépjárműflottához tartozó gumiabroncsok felelős készletgazdálkodása
- ügyfél igények felmérése, feldolgozása, a határidőben történő kiszolgálása;
- egyéb adminisztrációs és ügyintézési feladatok ellátása.
- karbantartások folyamatos nyomon követése, ügyintézése;
- személyes és telefonos kapcsolattartás ügyfelekkel, szállítókkal, partnercégekkel;
- nyilvántartások vezetése;
- a közvetlen felettes, vezető által rábízott, szakmai feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- önálló, lelkiismeretes munkavégzés
- csapatjátékos
- kiváló szervezőképesség
- precizitás, pontosság
- ügyfélcentrikus attitűd
- önmagára és munkájára igényes gondolkodásmód
- MS Office felhasználói szintű ismerete
Amit kínálunk:
- határozatlan idejű főállású munkaviszony
- stabil vállalati háttér és infrastruktúra
- utazás költségtérítés támogatás
- versenyképes jövedelem
Jelentkezés módja:
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Szakmai asszisztens
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Flottakezelő