• Külföldi munkavállalók ki- és beutazásával, tartózkodásával kapcsolatos ügyintézés
  • Üzleti utak szervezése (szállásfoglalás, utazásszervezés)
  • Munkavállalók szállásoltatásával kapcsolatos feladatok
  • Céges buszjárat szervezése, kapcsolattartás a szolgáltatókkal és a munkavállalókkal
  • Autó flottához kapcsolódó ügyintézés
  • Vállalati rendezvények szervezése, lebonyolítása
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása 
  • HR folyamatok aktív támogatása

 

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Aktív, kommunikációs szintű angol nyelvtudás
  • MS Office (főleg a Word, Excel) ismerete
  • B kategóriás jogosítvány
  • Magas szintű problémamegoldó és szervezőkészség
  • Rugalmas, pörgős, nyitott személyiség
  • Precizitás és proaktivitás
  • Kiváló kommunikációs készség

 

 

Egyéb információ az állásról:

Légy egy stabil, multinacionális cég tagja, mely az európai autóipar egyik fő beszállítója elektromos alkatrészek terén!

General Assistant-ként színes, változatos munkakör, tanulási és fejlődési lehetőségek és egy támogató, motiváló csapat vár rád.

 

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p dir="ltr">-versenyképes alapbér</p> <p dir="ltr">-Cafeteria juttatás</p> <p dir="ltr">-nyugdíjpén
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: