ALPHAVET Zrt.

Export adminisztrátor

Olyan embert keresünk, mint amilyenek Mi is vagyunk! Ha szorgalmad, hozzáállásod, kitartásod és gondolkodásod egyezik a miénkkel, akkor együtt biztosan sikeresek leszünk!:
 
Olyan embert keresünk, aki szenvedélyesen szereti és hivatásának tekinti a munkáját
Olyan embert keresünk, aki keresi és megtalálja a feladatot
Olyan embert keresünk, akire hosszú távon számíthatunk, aki megbízható és ilyen munkahelyet is keres
Olyan embert keresünk, aki áldozatot hoz a céljaiért
"Mindenki annyit ér, amennyit a munkája ér" - Köves János

 
Mit biztosítunk ezért:
            - Karrierlehetőséget
            - Anyagi biztonságot, jóllétet
            - Személyes fejlődési programot


Magyarország egyik piacvezető állatgyógyszer- és állateledel forgalmazó vállalata, az ALPHAVET Zrt. pályázatot hirdet székesfehérvári központjába, Export adminisztrátor pozíció betöltésére.
Az ALPHAVET Zrt. nagy hangsúlyt fektet a dolgozók és családjaik egészségének a védelmére, a folyamatos innovációra és fejlődésre!
Az AlphaVet nem csak egy munkahely, hanem egy életérzés! 

Főbb feladatok, munkák

  • Kapcsolattartás az export értékesítő kollégákkal, valamint partner cégekkel, hatóságokkal
  • A megrendelések összegyűjtése, felvétele, rendszerezése, nyilvántartása, nyomon követése és ellenőrzése a vállalatirányítási rendszerekben
  • Kiszállítások, valamint a kapcsolódó papírmunka szervezése, jelentések elkészítése
  • Adminisztráció, operatív kapcsolattartás a társosztályokkal
  • Export számlák elkészítése, vámügyintézés előkészítése
  • Fuvarszervezésben részvétel
  • Reklamációk kezelésében részvétel

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Minimum 1-2 éves tapasztalat ügyfélszolgálati, számlázási és/vagy értékesítéstámogatói területen
  • Kommunikációs szintű aktív szlovák és angol nyelvtudás, szóban és írásban
  • Középszintű magabiztos excel tudás (gyors táblázatkezelés, függvénykezelés)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Középfokú szakirányú végzettség (pénzügyi, adminisztratív, külkereskedelmi, gazdasági)

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Export értékesítési területen szerzett adminisztrációs tapasztalat

Amit kínálunk

  • teljes állás, határozatlan idejű munkaviszony, jogtisztán bejelentett juttatások
  • stabil, biztos háttérrel rendelkező nagyvállalati környezet
  • További juttatások az ALPHAVET Zrt-nél:
    - Dolgozói kedvezményes bankszámla csomag
    - Nyaralási lehetőség
    - Egészségmegőrzés
    - Alapítványi segítség
    - Céges családi nap
    ​​​​​​- Lojalitási elismerés
    - Dolgozói ajánlási program

    - Fejlődési lehetőségek támogatása

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

JELENTKEZEM


Cégnév: ALPHAVET Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: