Magyarország, Közép- és Kelet-Európa egyik vezető generikus gyógyszeripari vállalataként tevékenységünk a gyógyszeripar összes értékteremtő folyamatát átfogja a kutatás-fejlesztéstől a hatóanyag- és késztermék-gyártáson át az értékesítésig.
FŐBB FELADATOK
Nemzetközi marketing igazgatónk szakmai és adminisztrációs támogatásaA munkaterülethez kapcsolódó prezentációk, összefoglalók és kimutatások készítése angol nyelven isAz igazgatósághoz beérkező vállalaton belüli és kívüli, írásbeli és szóbeli, hazai és nemzetközi megkeresések kezelése és koordinálásaMegbeszélések, egyeztetések szervezés, értekezletek előkészítése, emlékeztetők készítése és kapcsolódó határidők betartása és betartatásaAz igazgatóság hatáskörébe tartozó hazai és nemzetközi koordinációs, szervezési feladatok elvégzéseKapcsolattartás a magyarországi és külföldi szervezeti egységek munkatársaivalAz igazgatóság hatáskörébe tartozó szabályzatok, utasítások karbantartásaSzerződések, számlák nyilvántartásával kapcsolatos tevékenységek ellátásaKöltségelszámolások elkészítése, feldolgozása és teljeskörű ügyintézéseMunkaidő, szabadság, távollétek igazolásának ügyintézése és koordinálása a szervezeti egység tekintetébenA szervezeti egységen belüli rendezvények lebonyolítása és koordinációjaUtaztatással kapcsolatos ügyintézési teendők ellátása, utazási tervek készítése a szervezeti egység tekintetébenA dokumentációk/levelezések megfelelő kezelésének és nyilvántartásának biztosításaRészvétel az igazgatósághoz kapcsolódó leltározási folyamatokban; leltárnyilvántartás vezetéseIgazgatóságot érintő projectek támogatása, folyamatok fejlesztése
A munkakör betöltésének feltételei, szükséges végzettség és kulcsfontosságú készségek:Főiskolai vagy Egyetemi végzettségMinimum 5 éves felsővezető szakmai és adminisztratív támogatásában szerzett tapasztalatFelsőfokú angol nyelvtudás, írásban és szóbanMagabiztos Excel tudás (Pivot táblák készítésében szerzett rutin)Kiváló kommunikációs készség, szóban és írásban egyaránt, jó diplomáciai érzékMagas szintű időmenedzsment és munkaszervezésDinamizmusJártasság prezentációk készítésébenMegbízhatóság, precizitás és pontosságKitűnő problémamegoldó készség, proaktivitásNapi 7 órás részmunkaidőre való nyitottság
Előnyt jelent:Francia nyelvtudásGyógyszeriparban szerzett tapasztalat
Ezért válassz minket:Versenyképes kompenzációs csomag: alapbér + cafeteria + 13. havi fizetésStabil vállalati háttérHosszútávon fejlődési lehetőségekSzéleskörű egészségügyi szolgáltatások (orvosi rendelők találhatóak: bőrgyógyász, nőgyógyász, fogászat, urológus)Saját konditermünk van (Keresztúri úti telephely és Lehel úti iroda)Vállalati üdülők (Csopak, Zamárdi, Füred) Családbarát vállalat vagyunk, saját óvodánk és bölcsődénk is vanRugalmas munkarend (9:00 - 14:00-ig tartó törzsidővel), otthoni munkavégzés lehetősége (heti 2-3 nap home office)Évente 2 extra pihenőnap téli gyárleállásunk idejénCéges nyelvi és készségfejlesztő tréningeken vehetsz részt