Feladatok
- az üzletág működésének biztosítása elsősorban adminisztratív vonalon, számlakészítés, átírások, szerződések előkészítése
- Ügyfeleket kedvesen, személyesen üdvözli és, tájékoztatja
- Professzionálisan kezeli a bejövő telefonhívásokat és e-maileket, valamint időpontokat egyeztet
- Gépkocsikkal kapcsolatos adminisztráció
- Értékesítők munkájának segítése
- Napközben a szalon rendjének fenntartása
- Reprezentációhoz szükséges eszközök beszerzése
- Üzletági jelentések, nyilvántartások kezelése
- Egyéb adminisztratív jellegű feladatok ellátása vezetői utasításra
Elvárások
- Legalább középfokú iskolai végzettség
- Ügyintézői vagy recepciós munkakörben szerzett minimum 2 éves tapasztalat
- Angol nyelv magabiztos használata szóban és írásban egyaránt
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word, Outlook)
- Megbízhatóság, udvariasság, rugalmasság
- Csapatban való együttműködés és önálló munkavégzés képessége
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség Minimum középfokú végzettség érettségivel
- Német nyelv kommunikációs szintű ismerete előnyt jelent
- Azonnali munkakezdés előnyt jelent
Előnyt jelent
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Hivatalos BMW Partnerként biztos munkahelyet, igényes munkakörnyezetet, jó munkahelyi légkört biztosítunk. Munkatársaink széleskörű, hosszú távú szakmai képzésben részesülnek és a BMW modellek széles palettáját ismerhetik meg. Mindezeken kívül előre kiszámítható javadalmazást kínálunk.
Jelentkezés módja
Felkeltettük érdeklődését? Várjuk jelentkezését! A jelentkezéseket külső partnerünk a HRem kezeli. További információért kérjük, látogasson el karrier oldalunkra. Bízunk benne, hogy találkozunk!