Feladatok

  • árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé,
  • megrendelések ügyintézése és nyilvántartása,
  • napi kapcsolattartás a meglévő és új vevőkkel telefonon és e-mailen,
  • értékesítők munkájának támogatása,
  • adminisztratív feladatok ellátása,
  • vezető utasításainak elvégzése.

Elvárások

  • középfokú értettségivel vagy felsőfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség,
  • megbízható, rugalmas,
  • felhasználói szintű MS OFFICE (WORD, EXCEL, OUTLOOK)
  • önálló és teamben történő munkavégzésre való alkalmasság.

Előnyt jelent

  • műszaki érdeklődés, beállítottság
  • társalgási szintű szlovák nyelvtudás,
  • társalgási szintű angol nyelvtudás. 

Amit kínálunk

  • versenyképes jövedelem,
  • stabil munkahely,
  • teljes munkaidős állás, hétfőtől – péntekig (07:00-15:30),
  • útiköltség térítés és ebéd hozzájárulás.

Céginformáció

  • RAVEN csoport az acéltermékek legjelentősebb forgalmazói közé tartozik a Visegrádi négyek országaiban. A vállalat, A RAVEN Hungary Kft. Sóskúton található széleskörű acéltermék választékát kínálja a vevők számára.

Jelentkezés módja

Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje magyar nyelvű önéletrajzát. Válaszolni csak a kiválasztott érdeklődőknek fogunk. Megértésüket előre is köszönjük.

Cégnév: RAVEN Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Sales asszisztens Pest megye

Teljes divízió adminisztratív és analitikus támogatása hazai és nemzetközi szinten, Külső kreatív, PR és digitális ügynökségekkel való kapcsolattartás ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE