Feladatok

  • Az ügyfélmegrendelések feldolgozása, nyomon követése, valamint a kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása.
  • Szállítási folyamatok koordinálása és nyomon követése.
  • Árajánlatok és szerződések előkészítése, a vállalati szabályzatnak megfelelően.
  • Bejövő és kimenő számlák kezelése, rendszerezése, valamint kapcsolattartás a könyveléssel.
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel e-mailben és telefonon, az üzleti kapcsolatok zökkenőmentes fenntartása érdekében.
  • Riportok és elemzések készítése az értékesítési teljesítésről a vezetőség részére.
  • Az értékesítési csapat adminisztratív támogatása napi szinten.
  • Az irodai működés gördülékenységének biztosítása, beleértve az irodai felszerelések beszerzését és készletkezelését.
  • Részvétel a leltári folyamatokban és azok pontos dokumentálása.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség.
  • Kiemelkedő kommunikációs készség és szervezőképesség.
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek, különös tekintettel az Excelre.
  • Precizitás, megbízhatóság és rugalmasság.
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás a napi kommunikáció támogatásához.

Előnyt jelent

  • Előnyt jelent hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Értékesítési Asszisztensként lehetőséged nyílik, hogy egy lendületes csapat tagjaként támogasd vállalatunk növekedését és hozzájárulj közös sikereinkhez.

Amit kínálunk:

Hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő, stabil hátterű vállalatnál.
Versenyképes alapbér, valamint teljesítményalapú juttatások.

Munkavégzés helye: Vecsés, helyszíni munkavégzés
Munkaviszony: Teljes munkaidő, Hétfő–Péntek, 8:00–16:00
 

Céginformáció

Az Astone Miller Kft. 2008 óta van jelen az autófelszerelés piacon. Beszállítói vagyunk a legnagyobb hazai és Közép-Európa-i multinacionális láncoknak. 

Jelentkezés módja

A jelentkezem gombra kattintás után a bérigény megjelölésével csatold a fényképes önéletrajzodat.

JELENTKEZEM