Pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:
- Értékesítési osztály adminisztrációs háttértámogatása
- Számlázásban való részvétel (teljesítésigazolások, számlamellékletek összeállítása)
- Havi jelentések összeállítása, küldése a partnerek részére
- Partnerekkel történő kapcsolattartás
- Munkatársakkal, telephelyekkel napi szintű kapcsolattartás
- Ajánlatok előkészítése, elkészítésében való részvétel
- Árajánlathoz szükséges információk összegyűjtése
- Bejövő bizonylatok rögzítése saját vállalatirányítási rendszerben
Téged keresnek, amennyiben:
- Rendelkezel középfokú végzettséggel
- Szereztél már korábban adminisztrációs munkakörben tapasztalatot
- Jó kommunikációs képességgel rendelkezel
- Precíz és proaktív személyiséged van
- Magabiztosan használod az Excelt
Előnyt jelent, ha:
- Rendelkezel hulladékgazdálkodási tapasztalattal
- Legalább alap szinten beszélsz angolul vagy németül
Amit kínálnak:
- Hosszú távú, biztos munkalehetőség
- Versenyképes fizetés
- Havi cafeteria
- Munkába járási támogatás
- Személyes-és szakmai fejlődési lehetőség
- Kellemes munkahelyi környezet, támogató- jó hangulatú csapat
Munkavégzés pontos helye:
- Budaörs
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra lehetőleg fényképes magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!