Pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:

  • Értékesítési osztály adminisztrációs háttértámogatása
  • Számlázásban való részvétel (teljesítésigazolások, számlamellékletek összeállítása)
  • Havi jelentések összeállítása, küldése a partnerek részére
  • Partnerekkel történő kapcsolattartás
  • Munkatársakkal, telephelyekkel napi szintű kapcsolattartás
  • Ajánlatok előkészítése, elkészítésében való részvétel
  • Árajánlathoz szükséges információk összegyűjtése
  • Bejövő bizonylatok rögzítése saját vállalatirányítási rendszerben

Téged keresnek, amennyiben:

  • Rendelkezel középfokú végzettséggel
  • Szereztél már korábban adminisztrációs munkakörben tapasztalatot
  • Jó kommunikációs képességgel rendelkezel
  • Precíz és proaktív személyiséged van
  • Magabiztosan használod az Excelt

Előnyt jelent, ha:

  • Rendelkezel hulladékgazdálkodási tapasztalattal
  • Legalább alap szinten beszélsz angolul vagy németül

Amit kínálnak:

  • Hosszú távú, biztos munkalehetőség
  • Versenyképes fizetés
  • Havi cafeteria
  • Munkába járási támogatás
  • Személyes-és szakmai fejlődési lehetőség
  • Kellemes munkahelyi környezet, támogató- jó hangulatú csapat

Munkavégzés pontos helye:

  • Budaörs

Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra lehetőleg fényképes magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Sales Asszisztens Pest megye

Feladataid az alábbiak lesznek: Meglévő és új partnerek felkeresése emailben és telefonon Érdeklődést generálni, amiből konkrét termékre kérnek ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE