Petrányi-Autó Kft.

Értékesítési asszisztens

Főbb feladatok, munkák

  • Használt gépjárművek értékesítési folyamatának adminisztratív támogatása
  • lízing ügyletek adminisztrációja (beleértve a nyílt végű, zárt végű és operatív lízinget)
  • finanszírozókkal való kapcsolattartás elsősorban telefonon és e-mailben
  • számlázási és szerződéskezelési feladatok ellátása
  • általános adminisztratív feladatok pontos és percíz elvégzése.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Középfokú iskolai végzettség
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek (kiemelten Word, Excel)
  • üzleti levelezésben való jártasság
  • adminisztrációs területen szerzett min. 1 éves munkatapasztalat
  • rugalmasság, precizitás
  • megbízható és felelősségteljes munkavégzés
  • csapatmunka.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Alapvető pénzügyi ismeretek.

Amit kínálunk

  • Stabil vállalati háttér és hosszútávú munkalehetőség
  • teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony
  • versenyképes bérezés
  • családias hangulat, humánus vezetés
  • tapasztalt, segítőkész csapat
  • vállalati Lojalitás Program.

JELENTKEZEM