Feladatok

  • Vásárlókkal való egyeztetés, ajánlatok készítése, rendelésfelvétel, kapcsolattartás
  • Gyártócégekkel való kapcsolattartás, rendelések nyomon követése, folyamatos tájékoztatás az ügyfelek felé
  • Kapcsolattartás beszállítókkal (szállítmányozó cégek, építész irodák)
  • Marketing és értékesítési anyagok menedzselése
  • Munkafolyamatok rögzítése, projektek nyomonkövetése
  • Heti jelentések és havi összefoglaló készítése
  • Ajánlatok, telephely látogatások adatlapjainak dokumentálása, adminisztrálása

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás (német vagy szlovák nyelvismeret előnyt jelent)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Jó kommunikációs és szervező képesség, igényes megjelenés
  • Ügyfélközpontú gondolkodás

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Szakmai fejlődés támogatása és elismerése
  • Modern irodai környezet

Céginformáció

A MOBILE HOMES CENTRE. a hazai mobilházak piacának elsőszámú, legnagyobb szereplője, mely alapítása óta több mint 1500 mobilház értékesítését, szállítását, telepítését és szervizelését végezte el országosan. Megnövekedett ügyfélforgalmuk által keletkezett többlet back-office feladatok elvégzésére keres munkatársat Értékesítési asszisztens pozícióba.

JELENTKEZEM