Feladatok
- kapcsolattartás az ügyfelekkel;
- hibabejelentések kezelése, továbbítás szakmailag illetékes számára, az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása;
- kivitelezői ajánlat ellenőrzése;
- kivitelezési folyamat ellenőrzése;
- keretszerződések kezelése, a teljesítés követése;
- bérlőkkel, kivitelezőkkel, hatóságokkal történő egyeztetés;
- a teljesítés igazolása, igazoltatása;
- karbantartási javaslat készítése;
- kapcsolattartás a kerületi ingatlangazdálkodás terén működő más munkatársakkal, társszervezetekkel.
Elvárások
- legalább középfokú műszaki végzettséggel rendelkezik épületgépész, épületvillamosság, vagy magasépítés területen;
- írásban és szóban is egyaránt változatosan és jól kommunikál magyarul;
- felhasználói szinten ismeri a MS Office programokat és készségszinten kezeli a szokásos informatikai eszközöket;
- szabálykövető;
- proaktív;
- büntetlen előéletű.
Előnyt jelent
- épületek karbantartási feladatainak ügyintézése terén több éves tapasztalattal rendelkezik;
- felhasználói szinten ismeri a TERC költségvetés készítő programot;
- vállalatirányítási rendszerben történő munkában (pl. CRM, SAP stb.) tapasztalatot szerzett;
- társasházkezelői végzettséggel vagy tapasztalattal rendelkezik;
- VII. kerületi lakos.
Amit kínálunk
Ha igen, és Ön egyben a munkájában igényes, precíz, dinamikus és nincs ellenére az emberekkel való aktív kapcsolattartás sem, akkor lehet, hogy az EVIN Nonprofit Zrt-hez éppen Önt keressük!
Céginformáció
Az Önkormányzat tulajdonában álló lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek kezelése fontos közcélt szolgál, melyet az EVIN Nonprofit Zrt. biztos háttérrel és nagy felelősséggel végez.