A Cashbook első verzióját több, mint 12 éve készítettük még magunknak, az első fizetős ügyfelek pedig 4 éve érkeztek, a fejlődésünk azóta töretlen (már piacvezetők is vagyunk). A Cashbook egy olyan startup, amely digitalizálja a könyvelést és vállalkozói pénzügyeket, így jelentősen megkönnyíti a könyvelő és az ügyfele (a vállalkozó) közötti kapcsolattartást.
Piackutatásunk alapján azt az ellentmondást állapítottuk meg, hogy hiába zajlik digitalizációs forradalom (FinTech) a vállalkozói ügyvitel területén, hiába haladna a vállalkozások jelentős többsége a korral és használna felhőalapú rendszereket az ügyviteli feladatai ellátására, ha a könyvelők többsége még ragaszkodik a saját gépére telepített könyvelőprogramjához. Ezt a “gordiuszi csomót” hivatott átvágni a Cashbook, ami gyakorlatilag a vállalkozó által használt olyan felhő alapú pénzügyi szoftver, ami folyamatos online kapcsolatot tart fenn a könyvelő és a vállalkozó között.
A Cashbook rendszerébe a különböző integrációk (számlázó szoftverek, NAV, bankok, stb.) által bekerült bizonylatokat a könyvelőprogramján keresztül a könyvelő azonnal eléri és lekönyvelheti, ennek köszönhetően a könyvelő idejének 50%-a felszabadul, a vállalkozó pedig automatikusan naprakész információkat kaphat pl. Áfa-ról, kifizetetlen számláiról, költségeiről egyenesen a mobiltelefonjára.
A könyvelők által felmerült műszaki problémák megoldására keresünk csapatunkba új szoftverfejlesztő munkatársat, aki nemcsak megoldja a felmerülő ügyfél problémákat, hanem precízen specifikálni tudja a hibát és a megoldást a fejlesztő csapat számára, de az ügyfélszolgálati szoftverünket ő maga fejleszti ezek alapján tovább.
Emiatt nálunk supportosnak lenni nem olyan, mint másutt, mert nagyon fontos a mérnöki, az-az rendszerszemlélet. A feladatok többsége ugyanis nem csak egy technológiát érint, ezért át kell tudni látni, hogy ezek hogyan működnek együtt egymással, emiatt ő a kapocs a fejlesztő és az ügyfélszolgálatos csapatok között.
Mi az infrastrukturális eszközöket a problémákhoz választjuk és nem akarunk egy csavarhúzóval meg egy kalapáccsal megjavítani minden hibát, ezért a Cashbook infrastruktúra egy technológiai kánaán.
- Ügyfélszolgálatra érkező, szoftver felhasználással kapcsolatos műszaki problémák kezelése és megoldása, elsősorban írásban, de esetenként telefonos egyeztetés szükséges az ügyféllel
- Az ismétlődő esetek és a megoldások dokumentálása, ügyfélszolgálatos kollégák betanítása
- Részvétel új programverziók, funkciók tesztelésében
- Bizonyos ismétlődő ügyfélszolgálati feladatokra egyedi funkciók fejlesztése vagy fejlesztési javaslatok, specifikációk készítése