Feladatok

A Cashbook első verzióját több, mint 12 éve készítettük még magunknak, az első fizetős ügyfelek pedig 4 éve érkeztek, a fejlődésünk azóta töretlen (már piacvezetők is vagyunk). A Cashbook egy olyan startup, amely digitalizálja a könyvelést és vállalkozói pénzügyeket, így jelentősen megkönnyíti a könyvelő és az ügyfele (a vállalkozó) közötti kapcsolattartást.

Piackutatásunk alapján azt az ellentmondást állapítottuk meg, hogy hiába zajlik digitalizációs forradalom (FinTech) a vállalkozói ügyvitel területén, hiába haladna a vállalkozások jelentős többsége a korral és használna felhőalapú rendszereket az ügyviteli feladatai ellátására, ha a könyvelők többsége még ragaszkodik a saját gépére telepített könyvelőprogramjához. Ezt a “gordiuszi csomót” hivatott átvágni a Cashbook, ami gyakorlatilag a vállalkozó által használt olyan felhő alapú pénzügyi szoftver, ami folyamatos online kapcsolatot tart fenn a könyvelő és a vállalkozó között.

A Cashbook rendszerébe a különböző integrációk (számlázó szoftverek, NAV, bankok, stb.) által bekerült bizonylatokat a könyvelőprogramján keresztül a könyvelő azonnal eléri és lekönyvelheti, ennek köszönhetően a könyvelő idejének 50%-a felszabadul, a vállalkozó pedig automatikusan naprakész információkat kaphat pl. Áfa-ról, kifizetetlen számláiról, költségeiről egyenesen a mobiltelefonjára.

A könyvelők által felmerült műszaki problémák megoldására keresünk csapatunkba új szoftverfejlesztő munkatársat, aki nemcsak megoldja a felmerülő ügyfél problémákat, hanem precízen specifikálni tudja a hibát és a megoldást a fejlesztő csapat számára, de az ügyfélszolgálati szoftverünket ő maga fejleszti ezek alapján tovább.

Emiatt nálunk supportosnak lenni nem olyan, mint másutt, mert nagyon fontos a mérnöki, az-az rendszerszemlélet. A feladatok többsége ugyanis nem csak egy technológiát érint, ezért át kell tudni látni, hogy ezek hogyan működnek együtt egymással, emiatt ő a kapocs a fejlesztő és az ügyfélszolgálatos csapatok között.

Mi az infrastrukturális eszközöket a problémákhoz választjuk és nem akarunk egy csavarhúzóval meg egy kalapáccsal megjavítani minden hibát, ezért a Cashbook infrastruktúra egy technológiai kánaán.
  • Ügyfélszolgálatra érkező, szoftver felhasználással kapcsolatos műszaki problémák kezelése és megoldása, elsősorban írásban, de esetenként telefonos egyeztetés szükséges az ügyféllel
  • Az ismétlődő esetek és a megoldások dokumentálása, ügyfélszolgálatos kollégák betanítása
  • Részvétel új programverziók, funkciók tesztelésében
  • Bizonyos ismétlődő ügyfélszolgálati feladatokra egyedi funkciók fejlesztése vagy fejlesztési javaslatok, specifikációk készítése

Elvárások

Az ideális munkatárs olyan tapasztalt szoftverfejlesztő, aki nagyon erős bonyolult rendszerekben a hibák feltérképezésében és kifejezetten szeret emberekkel is kommunikálni, pl. ügyfélszolgálatos kollégákat betanítani adatbázis kezelésre.
  • PHP
  • Laravel ismerete (verzió: 5.*-11)
  • Adatbáziskezelők ismerete (MySQL, MariaDB, Mongo, ElasticSearch)
  • Adatbázis átfogó áttekintésének képessége (adatbányászat relációs adatbázisban)
  • Jó rendszerszemlélet (többlépéses folyamatok áttekintésének képessége)
  • AWS console felület kezelés ismerete (bár az egyszerű és tanítható)
  • Sentry, Jira, Confluence, Slack ismerete, Freshdesk (nem must have, könnyen tanulható)
  • Linux-os oprendszer jártasság (naplófájlok elemzése, szolgáltatások újraindítása)

Amit kínálunk

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy itt magas szintű szakmai elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszútávú biztos szakmai karriert és családias hangulatú (startup nem multi) cégkultúrát ajánlunk.
  • Versenyképes munkabér
  • Innovatív, stabil cég, tőkeerős háttér
  • Családias, emberközpontú munkakörnyezet
  • Szakmailag magas szintű és önálló munka, folyamatos fejlődés lehetősége
  • Komplex feladatai lesznek, nemcsak hibakeresés, nem lesz beskatulyázva
  • Magasan képzett kollégáinktól sokat tanulhat, nem hagyjuk magára a problémáival, és az ország 2. legnagyobb AWS infra üzemeltető támogat minket AWS kérdésekben 0-24
  • Munkaeszköz kiválasztásának lehetősége

Jelentkezés módja

Pályázatát (fénykép, magyar nyelvű önéletrajz) az alábbi „Jelentkezem” gombra kattintva, a tárgy mezőben „Customer support engineer”-ként megjelölve. A motivációs levelet az e-mail szöveges részébe írja (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszolja meg benne:
  1. Miért szeretne váltani?
  2. Milyen szakmai eredményeire a legbüszkébb?
  3. Szakmailag miben a legerősebb?
  4. Mit vár el egy munkáltatótól ahhoz, hogy hosszú távon náluk tervezzen?

JELENTKEZEM