Feladatok
Feladatok:
• Segítségnyújtás az ügyfeleknek a furgonok kölcsönzése során, foglalások kezelése, és a regisztrált fiókkal kapcsolatos kérdések megválaszolása.
• Információk és útmutatás nyújtása az ügyfeleknek a furgonmegosztási szolgáltatásokkal kapcsolatban, beleértve az árakat, járművek rendelkezésre állását és bérleti szabályzatokat.
• Ügyfelek aggályainak, panaszainak és problémáinak kezelése empátiával és professzionalizmussal, gyors megoldásokra törekedve.
• Pontos és részletes nyilvántartás vezetése az ügyfelek interakcióiról és tranzakcióiról irányítási rendszerünkben.
• Ügyfél-elégedettségi mutatók figyelemmel kísérése és elemzése, trendek azonosítása és fejlesztési területek meghatározása.
• Vállalati irányelvek, eljárások és szolgáltatási ajánlatok ismerete, pontos információk nyújtása ügyfeleknek.
Elvárások
• Folyékony német nyelvtudás elengedhetetlen!
• Korábbi tapasztalat ügyfélszolgálatban vagy kapcsolódó területen előnyt jelent.
• Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt.
• Erős problémamegoldó képesség és elkötelezettség az ügyfelek elégedettsége iránt.
• Több feladat egyszerre történő kezelése és hatékony prioritások megállapítása gyors tempójú környezetben.
Amit kínálunk
• Az alapképzés Bécsben zajlik.