Feladatok

Ha már rendelkezel előzetes tapasztalattal digitális tananyagok kidolgozásában és alkalmazásában, lételemed az oktatás és vonzónak találod az autóipar világát, akkor itt a helyed a csapatunkban.
  • A meglévő training anyagaink felülvizsgálata és digitalizálása 
  • Új tréninganyagok tervezése, elkészítése, lebonyolítása  
  • New hire, refresh, cross trainingek szervezése, lebonyolítása 
  • A training anyagok karbantartása 
  • Soft skill tréning megtervezése, szervezése és lebonyolítása  

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség 
  • Minimum 2 év telefonos ügyfélszolgálati területen szerzett tréneri tapasztalat 
  • Magabiztos angol nyelvtudás (B2) 
  • Erős interperszonális, kommunikációs és prezentációs készség 
  • Proaktivitás 
  • Felhasználói szintű, magabiztos számítógépes és Microsoft Office termékismeret 
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent

  • Trainer vagy coach végzettség 
  • MS Dynamics, Genesys, Salesforce, VCC live szoftverek ismerete 
  • MS SharePoint ismerete 
  • Autóiparban szerzett tapasztalat  
  • E-learning platformok ismerete 

Amit kínálunk

  • Függetlenséget, ugyanakkor erős csapattámogatást  
  • Versenyképes fizetést  
  • Béren kívüli juttatást (Cafeteria)  
  • Home office lehetőséget 
  • Szakmai képzéseket 
  • Stabil, megbízható üzleti hátteret  
  • Családias cégben nyugodt légkört 

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

2010 óta működő CRM és direkt marketing ügynökség vagyunk, amely a leghatékonyabb megoldásokat nyújtja ezen a területen a hazai piacon.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!

JELENTKEZEM