Call Center Supervisor magabiztos román nyelvtudással

Pest megye

Feladatok

  • Román nyelvű telefonos operátorok napi munkájának támogatása és ellenőrzése
  • Call monitoring, visszajelzések és coaching biztosítása
  • Új kollégák betanításának támogatása
  • Munkarend és beosztások tervezése, az erőforrások hatékony elosztása
  • Folyamatfejlesztési javaslatok készítése, optimalizálási lehetőségek felkutatása
  • KPI-ok és SLA-k teljesülésének ellenőrzése, célok elérése
  • Operátorok motiválása, csapatkohézió erősítése
  • Részvétel a toborzásban és interjúztatásban román nyelvű operátorok esetén
  • Eszkalációk kezelése, problémás hívások támogatása
  • Rendszerek használatának felügyelete (CRM, telefonos rendszer, riporting)
  • Kampányeredmények elemzése és fejlesztési ötletek prezentálása
  • Jelentések készítése a vezető felé
  • Részvétel értékesítési kampányok lebonyolításában
  • Kapcsolattartás a külsős call centerekkel

Elvárások

  • Call center vagy telemarketing supervisor tapasztalat
  • Jó excel-ismeret
  • Multitasking munkavégzés
  • Román nyelvtudás
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
  • Kreativitás, rugalmasság és részletekre való odafigyelés

Amit kínálunk

  • Versenyképes bér
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Teljes körű betanítás és folyamatos szakmai támogatás
  • Kényelmes, modern iroda Budapesten, jó megközelíthetőséggel
  • Motiváló, összetartó csapat és támogató vezetőség

Céginformáció

Cégünk egy direkt marketing vállalkozás, mely a környező országokban értékesít numizmatikai termékeket magánszemélyeknek. Célunk az értékteremtés, a kultúra és a történelem megőrzése a jövő generáció számára. Együttműködünk a világ több pénzverdéjével és meghatározó numizmatikai vállalkozásával. Társaságunk alapítói és munkatársai több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a direkt marketing és a numizmatika terén egyaránt.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar és román nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM