Feladatok

  • Beszerzéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • Árajánlatok bekérése, megrendelések összeállítása
  • Beszállítókkal való kapcsolattartás e-mailen és telefonon, árak egyeztetése
  • Ártükrök készítés és döntés előkészítés
  • Megrendelések nyomon követése
  • Szállítások megszervezése
  • Kimutatások, statisztikák készítése
  • Társosztályokkal való együttműködés

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Erős- és gyengeáramú anyagismeret
  • MS Office programok magas szintű ismerete
  • Önállóság, felelősségteljes munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség és időmenedzsment

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
  • Műszaki beállítottság

Céginformáció

  • A Zala-Elektro Kft. 2000.04.01-én alakult meg a ZÁÉV Zrt. leányvállalataként. Alapvető tevékenysége a villanyszerelés, ezen belül erős- és gyengeáramú elektromos hálózatok kiépítése, társasházak, lakóparkok komplett villanyszerelése, ipari, raktár- és sportcsarnokok, irodaházak elektromos rendszereinek kivitelezése, elektromos hálózatok, rendszerek komplett felújítása, villámvédelmi rendszerek kiépítése, elosztó berendezések, vezérlőszekrények gyártása, karbantartása, napelemes rendszerek telepítése, tervezéssel.

    Legfőbb célkitűzésünk, hogy megrendelőink és alvállalkozóink meghatározó partnerei legyünk a piaci versenyben történő minél eredményesebb részvétel mellett. A társaság jövőbeni célja, hogy az elmúlt években megteremtett értékekre alapozva egy korszerűen, hatékonyan működő társaságot építsen, melynek elsődleges küldetése az elégedett megrendelői és alvállalkozói kör bővítése.
    Cégünk szakmai igényességét bizonyítja, hogy ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 50001:2019, ISO/IEC 27001:2023, ISO 37001:2019, valamint NATO AQAP 2110:2016 auditált minőségi tanúsítvánnyal rendelkezik, ezzel is igyekszünk megfelelni megrendelőink igényeinek.

JELENTKEZEM