content-header

Céginformáció

Partnerünk, a Társ-95 Kft. több mint 25 éve meghatározó szereplője az acélszerkezet-gyártás és generálkivitelezés hazai piacának. Debreceni székhelyű, dinamikusan fejlődő vállalatként folyamatosan azon dolgoznak, hogy innovatív megoldásokkal, precíz mérnöki munkával és elhivatott szakembereikkel számos kiemelkedő hazai és nemzetközi projektet valósítsanak meg.

Most a lakatoságazat anyag- és szolgáltatásbeszerzésének, valamint az adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátásának támogatására keresik új munkatársukat az alábbi pozícióba:

BESZERZŐ – ÜGYVITELI ASSZISZTENS

Feladatok

  • A lakatoságazat anyagszükségletének felmérése, összeállítása és naprakészen tartása
  • Ajánlatkérések előkészítése és kiküldése, beérkező ajánlatok összehasonlítása és kiértékelése; szükség esetén részvétel az ártükör elkészítésében
  • Megrendelések előkészítése, egyeztetése és folyamatos nyomon követése
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal és a raktárral; az eltérések, késedelmek és hibás szállítások kezelése
  • A megrendelésekhez kapcsolódó dokumentumok, műbizonylatok és számlák kezelése, rögzítése és továbbítása
  • A vezető napi munkájának operatív támogatása: információk rendszerezése, megbeszélések és találkozók időzítése
  • Beérkező e-mailek és postai küldemények kezelése
  • Általános irodai és adminisztratív feladatok ellátása
  • Látogatók fogadása, valamint céges rendezvények és események szervezésének támogatása
  • Az iroda rendezettségének biztosítása, az irodai eszközök és fogyóeszközök utánrendelése

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség logisztikai vagy kereskedelmi szakirányon
  • 3-5 év szakmai tapasztalat beszerzési vagy ügyviteli területen
  • Magabiztos MS Office-ismeret
  • Kiemelkedő adminisztrációs pontosság és precizitás
  • Kiváló kommunikációs és együttműködési készség
  • Önálló, rendszerszemléletű és proaktív munkavégzés
  • Megbízhatóság, felelősségteljes hozzáállás
  • Csapatszellem és jó együttműködési attitűd

Juttatások

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, biztos vállalati háttérrel
  • Teljes munkaidős foglalkoztatást irodai jelenléttel, egy műszakos munkarendben
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítását (díjmentes internet- és telefonhasználat)
  • Napi melegétkezést
  • Változatos feladatokat és fejlődési lehetőséget
  • Felelősségteljes, önálló munkakört
  • Barátságos, támogató csapatot és családias munkakörnyezetet
  • Munkavégzés helye: Debrecen

Előnyt jelent

  • Vállalatirányítási rendszerek ismerete
  • Angol és/vagy német nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvánnyal

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM