Itt nem csak az adminisztratív feladatok várnak rád, hanem olyan izgalmas kihívások is, amelyek folyamatosan visznek előre Téged!

Feladatok:

  • Találkozók, workshopok és konferenciák szervezése és gördülékeny lebonyolítása

  • Prezentációk és üzleti jelentések készítése a beszerzési vezetőség számára

  • Szállítói teljesítmények nyomon követése és problémák, késések kezelése

  • A beszerzési költségek nyomon követése és a költségoptimalizálási javaslatok előkészítése

  • A beszerzési csapat napi működésének támogatása: például találkozók szervezése, napi feladatok koordinálása és priorizálása

  • Vállalaton belüli kommunikáció segítése: kapcsolattartás más osztályokkal (logisztika, pénzügy, minőségügy), hogy minden gördülékenyen működjön

  • Ügyféligények és beszerzési problémák kezelése, hogy a beszerzési folyamatok mindig a legjobb eredményt hozzák

  • Utazások szervezése és költségek rendezése

Elvárások:

  • Német nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Heti több nap Home office lehetőség

  • Egy dinamikus csapatot, ahol tényleg számítanak az ötleteid

  • Lehetőséget a fejlődésre és tanulásra egy nemzetközi környezetben

  • Kihívásokkal teli feladatokat, ahol mindig van mit tanulni

  • Jó hangulatot, támogatást és lehetőséget, hogy te is hozzájárulhass a közös sikerhez

Egyéb információ az állásról:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg:Adatvédelmi tájékoztató

JELENTKEZEM


Referenciaszám: 6a584b
Cégnév: Pannonjob Kft.
Kapcsolattartó: Tanner Fanni
Jelentkezés telefonon: +36202296262
Jelentkezés online: tanner.fanni@pannonjob.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: