Itt nem csak az adminisztratív feladatok várnak rád, hanem olyan izgalmas kihívások is, amelyek folyamatosan visznek előre Téged!
Találkozók, workshopok és konferenciák szervezése és gördülékeny lebonyolítása
Prezentációk és üzleti jelentések készítése a beszerzési vezetőség számára
Szállítói teljesítmények nyomon követése és problémák, késések kezelése
A beszerzési költségek nyomon követése és a költségoptimalizálási javaslatok előkészítése
A beszerzési csapat napi működésének támogatása: például találkozók szervezése, napi feladatok koordinálása és priorizálása
Vállalaton belüli kommunikáció segítése: kapcsolattartás más osztályokkal (logisztika, pénzügy, minőségügy), hogy minden gördülékenyen működjön
Ügyféligények és beszerzési problémák kezelése, hogy a beszerzési folyamatok mindig a legjobb eredményt hozzák
Utazások szervezése és költségek rendezése
Német nyelvtudás
Heti több nap Home office lehetőség
Egy dinamikus csapatot, ahol tényleg számítanak az ötleteid
Lehetőséget a fejlődésre és tanulásra egy nemzetközi környezetben
Kihívásokkal teli feladatokat, ahol mindig van mit tanulni
Jó hangulatot, támogatást és lehetőséget, hogy te is hozzájárulhass a közös sikerhez
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg:Adatvédelmi tájékoztató
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Referenciaszám: | 6a584b |
Cégnév: | Pannonjob Kft. |
Kapcsolattartó: | Tanner Fanni |
Jelentkezés telefonon: | +36202296262 |
Jelentkezés online: | tanner.fanni@pannonjob.hu |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |