Feladatok

  • Termékek raktári ellátásának biztosítása, készletszintek folyamatos nyomonkövetése,
  • Folyamatos raktár-készletoptimalizálás, átcsoportosítás, quality és szállítói visszáruk menedzselése,
  • Termékek beszerzésével összefüggő szállítmányozási feladatok elvégzése,
  • Beszállítók versenyeztetése,
  • Feltételek tárgyalása a beszállítókkal, megrendelőkkel,
  • Előrejelzések és rendelések készítése, nyomonkövetése,
  • Kapcsolattartás a szállítókkal, számlák igazolása, számlaeltérések egyeztetése.

Elvárások

    • Minimum középfokú végzettség,
    • Hasonló területen szerzett tapasztalat,
    • MS Office felhasználói szintű ismerete,
    • Stratégiai gondolkodásmód, jó elemző készség,
    • Precizitás, magas szintű önállóság, jó kommunikáció képesség.

Előnyt jelent

  • 1-3 éves szakmai tapasztalat,
  • Termékismeret,
  • SAP vállalat irányítási rendszerismeret,
  • Azonnali munkakezdés.

Amit kínálunk

  • Stabil munkahely egy több mint 30 éves vállalat alkalmazásában,
  • Kiszámítható jövedelem,
  • Családias légkör.

Céginformáció

Az 1991-ben megalakult Zöld-Ker Kft., élelmiszer-,  vegyiáru- és ital nagykereskedelemmel foglalkozik. Cégünk egyet jelent a biztonsággal, a kiszámíthatósággal, a sikerrel és büszkék vagyunk arra, hogy a mai napig megtartotta családias formáját.
Mi hiszünk a hűséges emberi kapcsolatokban!
Felelősséggel tartozunk a munkatársainkért a társadalomért és egymásért.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével!

JELENTKEZEM