saját üzletekkel, vevőkkel, szállítókkal, egyéb partnerekkel történő napi szintű, folyamatos levelezés és kapcsolattartás,
napi adminisztráció kezelése, vevői rendelések rögzítése és beszállítókhoz történő továbbítása, a rendelések teljes adminisztrációja, számlázása, egyéb levelek megválaszolása
fuvarok szervezése, vámolás intézése
Elvárások
szeresd a változatos munkát, mely alkalmanként kihívásoktól sem mentes,
legyél jó probléma-kezelő és -megoldó,
udvarias vagy, nyitott és kedves, közvetlen személyiséged határozottsággal párosuljon,
önállóan tudsz feladatokat megoldani,
fontos, hogy empatikus és türelmes legyél, jól kommunikálsz, nem ijedsz meg, ha emberekkel kell foglalkoznod,
pontos és precíz vagy az adminisztrációs feladatokban,
felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel,
legalább középfokú végzettséged van,,
tudsz írásban angolul kommunikálni,
nem elvárás a munkatapasztalat, így gyakornokok, kezdők jelentkezését is várjuk
Előnyt jelent
van már adminisztrációs területen szerzett tapasztalatod,
meg tudod magad értetni németül is,
külön előny, ha érdekel a lakberendezés és szereted a szép anyagokat is, hiszen mi ezekkel foglalkozunk
Amit kínálunk
versenyképes bérezés,
dinamikus, jó hangulatú csapat,
változatos munkafeladatok,
stabil, hosszú távú együttműködés,
szakmai fejlődés lehetősége,
jogtiszta, bejelentett munkaviszony
Céginformáció
Az INKU Kft egy több, mint 35 éves, kiemelkedő múlttal rendelkező, magas minőségű lakástextil termékek kis- és nagykereskedelmi értékesítésével foglalkozó hazai vállalkozás. Ha szeretnél egy dinamikus csapathoz csatlakozni, várjuk jelentkezésed.
Jelentkezés módja
Ha felkeltettük érdeklődésedet, emailben várjuk fényképes szakmai önéletrajzod és motivációs leveled a jövedelemigény megjelölésével.