Feladatok

  • saját üzletekkel, vevőkkel, szállítókkal, egyéb partnerekkel történő napi szintű, folyamatos levelezés és kapcsolattartás,  
  • napi adminisztráció kezelése, vevői rendelések rögzítése és beszállítókhoz történő továbbítása, a rendelések teljes adminisztrációja, számlázása, egyéb levelek megválaszolása
  • fuvarok szervezése, vámolás intézése

Elvárások

  • szeresd a változatos munkát, mely alkalmanként kihívásoktól sem mentes,
  • legyél jó probléma-kezelő és -megoldó,
  • udvarias vagy, nyitott és kedves, közvetlen személyiséged határozottsággal párosuljon,
  • önállóan tudsz feladatokat megoldani,
  • fontos, hogy empatikus és türelmes legyél, jól kommunikálsz, nem ijedsz meg, ha emberekkel kell foglalkoznod,
  • pontos és precíz vagy az adminisztrációs feladatokban,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel,
  • legalább középfokú végzettséged van,,
  • tudsz írásban angolul kommunikálni,
  • nem elvárás a munkatapasztalat, így gyakornokok, kezdők jelentkezését is várjuk

Előnyt jelent

  • van már adminisztrációs területen szerzett tapasztalatod,
  • meg tudod magad értetni németül is,
  • külön előny, ha érdekel a lakberendezés és szereted a szép anyagokat is, hiszen mi ezekkel foglalkozunk

Amit kínálunk

  • versenyképes bérezés,
  • dinamikus, jó hangulatú csapat,
  • változatos munkafeladatok,
  • stabil, hosszú távú együttműködés,
  • szakmai fejlődés lehetősége,
  • jogtiszta, bejelentett munkaviszony

Céginformáció

Az INKU Kft egy több, mint 35 éves, kiemelkedő múlttal rendelkező, magas minőségű lakástextil termékek kis- és nagykereskedelmi értékesítésével foglalkozó hazai vállalkozás. Ha szeretnél egy dinamikus csapathoz csatlakozni, várjuk jelentkezésed.

Jelentkezés módja

Ha felkeltettük érdeklődésedet, emailben várjuk fényképes szakmai önéletrajzod és motivációs leveled a jövedelemigény megjelölésével.

JELENTKEZEM


Cégnév: INKU Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: