A platform teljeskörű funkcióinak megismerése, a társasházkezelői gyakorlatok tükrében
A cég meglévő, kiemelt ügyfeleivel való kapcsolattartás, a rendszer használatával kapcsolatos proaktív tanácsadás és support
Potenciális és meglévő ügyfelek számára oktatások és bemutatók tartása a rendszerről
Új ügyfelekkel való értékesítési tárgyaláson való részvétel, szerződéskötés és onboarding előkészítése, adatfeltöltés megszervezése, az ügyfelek változásmenedzsmentjének támogatása
Meglévő ügyfelektől kapott fejlesztési igények felmérése és szükség esetén továbbadása a fejlesztési team részére
A fejlesztések tesztelése és kommunikációja az ügyfelek részére
Elvárások
Felsőfokú végzettség
Társasházkezelési vagy létesítményüzemeltetési ismeretek
2-3 év tapasztalat vállalatirányítási vagy CRM-rendszer termékfejlesztésében
B kategóriás jogosítvány
Önálló, projektalapú és határidő-orientált munkavégzés
Asszertív kommunikációs és tárgyalási készségek
Pozitív, proaktív, szorgalmas és eredményorientált hozzáállás
Amit kínálunk
Kiemelten versenyképes fizetés
Határozatlan idejű munkaszerződés
Azonnali munkakezdési lehetőség
Támogató és emberközpontú vállalati kultúra
Autonóm munkavégzés támogatása
Fiatalos és innovatív csapat
Megbecsülés és biztonság, munka és magánélet egyensúlyának biztosítása
Céginformáció
Partnerünk, Magyarország piacvezető társasházi ingatlankezelő platformja a vállalat fenntartható növekedésének és fejlődésének biztosítására B2B Sales & Key Account Managert keres.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.