Feladatok

  • A platform teljeskörű funkcióinak megismerése, a társasházkezelői gyakorlatok tükrében
  • A cég meglévő, kiemelt ügyfeleivel való kapcsolattartás, a rendszer használatával kapcsolatos proaktív tanácsadás és support
  • Potenciális és meglévő ügyfelek számára oktatások és bemutatók tartása a rendszerről
  • Új ügyfelekkel való értékesítési tárgyaláson való részvétel, szerződéskötés és onboarding előkészítése, adatfeltöltés megszervezése, az ügyfelek változásmenedzsmentjének támogatása
  • Meglévő ügyfelektől kapott fejlesztési igények felmérése és szükség esetén továbbadása a fejlesztési team részére
  • A fejlesztések tesztelése és kommunikációja az ügyfelek részére

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Társasházkezelési vagy létesítményüzemeltetési ismeretek
  • 2-3 év tapasztalat vállalatirányítási vagy CRM-rendszer termékfejlesztésében
  • B kategóriás jogosítvány
  • Önálló, projektalapú és határidő-orientált munkavégzés
  • Asszertív kommunikációs és tárgyalási készségek
  • Pozitív, proaktív, szorgalmas és eredményorientált hozzáállás

Amit kínálunk

  • Kiemelten versenyképes fizetés
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Azonnali munkakezdési lehetőség
  • Támogató és emberközpontú vállalati kultúra
  • Autonóm munkavégzés támogatása
  • Fiatalos és innovatív csapat
  • Megbecsülés és biztonság, munka és magánélet egyensúlyának biztosítása

Céginformáció

Partnerünk, Magyarország piacvezető társasházi ingatlankezelő platformja a vállalat fenntartható növekedésének és fejlődésének biztosítására B2B Sales & Key Account Managert keres.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM