Europ Assistance Magyarország Kft.

Key Account Manager

Amit kínálunk

  • Átlagon felüli alapbér és éves bónuszrendszer
  • Céges autó
  • Céges notebook, mobiltelefon
  • Kötetlen munkarend, rendszeres home office lehetőség
  • Céges, egészségügyi alapellátásokra vonatkozó magánbiztosítás
  • Modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet, első osztályú lokáción
  • Kiváló szakmai fejlődési és tanulási-, egyúttal hosszútávú és változatos munkalehetőség
  • Vállalati rendezvények

Főbb feladatok, munkák

  • Meglévő partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, az ügyféligények megértése és feltárása. A portfólió gondozása mind az árbevétel, mind pedig a minőségi mutatók tekintetében.
  • Az éves árbevétel növelése, új termékek értékesítése, a meglévők felfelé mozgatása.
  • Kapcsolatépítés új partnerekkel, az ehhez kapcsolódó üzleti tárgyalások kivitelezése.
  • Szerződésmegújítási és ártárgyalások végigvitele, kölcsönösen előnyös feltételek biztosítása mind a vállalat, mind az érintett ügyfelek számára.
  • Az értékesítéshez kapcsolódó ajánlatok, tenderanyagok elkészítése, szakmai tanácsadás a partnerek felé. Tendereken történő részvétel teljeskörű managementje. kapcsolatépítés új partnerekkel, az ehhez kapcsolódó üzleti tárgyalások kivitelezése
  • Új és meglévő termékek fejlesztésekben és döntés előkészítési folyamatokban való tevőleges részvétel, javaslattétel. Aktív együttműködés a társosztályokkal, a meglévő termékek fejlesztésében, az új termékek bevezetésében és az ezzel kapcsolatos feladatok managementje.
  • A versenytársi tevékenységek, az iparági trendek és a piaci fejlemények naprakész követése, az ügyfelek igényeiben bekövetkező változások előrejelzése és a megoldások testre szabása.
  • Részvétel az éves tervezésben.
  • A munkakörhöz kapcsolódó jelentések, riportok készítése a vezetőség számára.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Kiemelkedő üzleti érzék, kitartó, eredmény- és nyereségorientált attitűd
  • Átlagon felüli kapcsolatteremtőkészség és tárgyalóképesség
  • Proaktivitás
  • Erős analitikus képesség
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Együttműködési készség, csapatmunka
  • Igényes, precíz munkavégzés
 
  • MS Office (különösen PowerPoint és Excel) felhasználói szintű használata
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Aktív jogosítvány
  • Minimum 5 éves, hasonló értékesítési üzletfejlesztési munkakörben szerzett mérvadó tapasztalat
  • Felsőfokú (lehetőleg gazdálkodás/menedzsment vagy értékesítés/kereskedelem szakirányú) végzettség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Meglévő és releváns hálózat az Autóipar / Biztosítási / Bróker / Telco / Bank / Autóipari / KKV-kereskedelmi / szektorban
  • Multinacionális cégismeret/háttér
  • Projekt management tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager

Jelentkezés módja

A fentiek alapján, ha úgy gondolod szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a motivációs leveleddel együtt a szakmai pályázatodat a fizetési igényed megjelölésével magyar és angol nyelven.
Cégnév: Europ Assistance Magyarország Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Key Account Manager Pest megye

Szeretnél részese lenni a jövő HR technológiájának és egy dinamikusan fejlődő startup csapatának? Csatlakozz hozzánk Key Account Managerként, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Key account manager Pest megye

Szektorában piacvezető, élelmiszeriperi termékeket gyártó és forgalmazó, magyar tulajdonban levő partnerünk számára keresünk Key Account Manager ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE