Feladatok

  • Az üzemeltetési igazgató munkájának hatékony támogatása,
  • különféle szerződések nyomon követése, az igazgató és az igazgatóság tevékenységéhez kapcsolódó adminisztrációs, nyilvántartási, iratkezelési feladatok ellátása, határidők figyelése, kimutatások, jegyzőkönyvek készítése,
  • az igazgatóság keretgazdai és gazdálkodó tevékenységének segítése és annak dokumentálását,
  • irodavezetési, ügyvitelszervezési, dokumentumkezelési, iktatási feladatok elvégzése, magas szintű Office programok ismeretével,
  • vezetői programok szervezése, időbeosztás koordinálása,
  • különféle programok használatával különféle napi, heti és havi zárások elkészítése, riportolás, igényelbírálások előkészítése,
  • az irodai környezet logisztikai és személyi feltételeinek kialakítása és hatékony működtetése az irodai napi tevékenység strukturált végzésével,
  • vezetői meetingek, szakmai értekezletek, konferenciák megszervezésére és lebonyolítása valós és virtuális térben egyaránt,
  • a modern technikai eszközök lehetőségeivel élve, azok segítségével hatékony megoldásokra törekedni mind a munkaszervezés, mind az irodai háttér biztosítása során,
  • a helyes és megfelelő színvonalú írásbeli és szóbeli kommunikáció alkalmazására, a szervezet egységeivel, munkatársakkal, ügyfelekkel, továbbá külső partnerekkel történő megfelelő színvonalú kapcsolattartásra és ennek tükrében a cégarculat közvetítése,
  • az aktív és passzív viselkedéskultúra-elemek, valamint alapvető protokollismeretek helyes használata,
  • részvétel leltározási feladatokban,
  • részvétel különféle belső programok kezelésében.

Elvárások

Előírt iskolai végzettség

  • minimum középfokú végzettség, OKJ vezetői asszisztens és irodavezető, vagy azzal egyenértékű, illetve hasonló jellegű képzettség, végzettség

 

Elvárt kompetenciák:

  • kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban is, kiváló helyesírás, Office programcsomag ismerete,
  • határozott személyiség
  • terhelhetőség
  • műszaki érzék, műszaki és gyakorlatias gondolkodás
  • magas fokú problémamegoldó képesség, kreativitás a problémák megoldásában
  • empátia
  • legyen önálló, de rendelkezzen csapatszellemmel
  • minimum 2 év, hasonló szakterületen szerzett releváns gyakorlat (műszaki és/vagy üzemeltetési területen), esetleg egészségügyi területen szerzett tapasztalat

Előnyt jelent

  • valamilyen pénzügyi, gazdasági területen szerzett gyakorlat, esetleg igazolt (középfokú) iskolai végzettség,
  • minimum 2 év közigazgatási gyakorlat (+ közigazgatási alapvizsga),
  • hasonló munkakörben szerzett korábbi releváns tapasztalat,
  • gyors- és gépírás ismerete,

Céginformáció

Az Országos Vérellátó Szolgálat Műszaki és Üzemeltetési Igazgatósága Asszisztens munkatársat keres

Jelentkezés módja

A jelentkezéshez csatolandó:

  • részletes, fényképes szakmai önéletrajz
  • végzettséget, képesítéseket igazoló okmányok másolata
  •  hozzájáruló nyilatkozat a jelentkező személyes adatainak a jelentkezéssel összefüggő szükséges kezeléséről
  •  nyilatkozat büntetlen előéletről, illetve alkalmazás esetén az erkölcsi bizonyítvány beszerzéséről

 

Egyéb információk:

  • az egészségügyi szolgálati jogviszony 4 hónapos próbaidővel határozatlan időre szól
  • jelentkezési határidő: 2024. október 29.
  • az állás betölthető: elbírálást követően azonnal

JELENTKEZEM