Feladatok

  • Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása
  • Számlák készítése, küldése, nyilvántartása
  • Számlák kifizetésének ellenőrzése
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére
  • Mintacsomagok összekészítése, postázása
  • Ügyfelek felvilágosítása, kéréseik lehetőség szerinti teljesítése, jó viszony fenntartása
  • A cég számára kiemelkedő hirdetési lehetőségek folyamatos riportálása
  • Kisebb „párperces” általános statisztikák hónap zárásakor állandó jelleggel
  • Logisztika – futárcímkék rendszerbe történő felvitele vásárlói adatok alapján
  • Ajánlatok készítése, küldése, nyilvántartása, nyomon követése CRM rendszerben.

Kisebb marketing és sales feladatok elvégzése, útmutatás alapján.

Elvárások

  • ANGOL nyelv magas, felsőfokú szinten való ismerete (fontos, hogy az anyanyelvű ügyfelekkel kellemetlenség nélkül, folyamatosan, félreértés nélkül tudjon kommunikálni telefonon is!)
  • Minimum középfokú végzettség
  • Jártasság az adminisztrációban
  • Számítógép felhasználói szintű ismerete
  • Precíz, pontos munkavégzés napi 8 órában
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Gyors helyzetfelismerő és problémamegoldó készség

Akár teljesen önálló dinamikus munkavégzés pontosan, precízen.

Előnyt jelent

  • Marketing és kereskedelemben szerzett tapasztalat
  • Pörgős, motivált személyiség
  • Értékesítésben szerzett tapasztalat
  • A megpályázott nyelvterülethez való valamilyen szintű tartozás (pl. állampolgárság, volt tartózkodás, stb)
  • Szórólapok, karszalagok, grafikai programok ismerete, ezekkel szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Munkavégzés helye: Budapest, XVIII ker. (Üllői út, Béke tér környéke)

Része leszel egy pörgős, fiatalos csapatnak. Az angol ügyfélszolgálat leginkább az Egyesült Királyság, az USA és Írország területén tevékenykedő partnerek kiszolgálásában vesz részt, de a világ minden pontjáról vannak ügyfelek, akikkel foglalkozni kell.

A feladataid gyakorlatilag egy webshop adminisztrátor tevékenységét ölelik fel, amely kiegészül az értékesítési feladatkörrel, csak angol nyelven kommunikálva. Ehhez képest kiemelkedő fizetéssel, barátságos hangulattal és teljesítmény arányos bónusz rendszerrel várunk téged. Általános munkarendben (hétfőtől-péntekig) 8 órát dolgozunk naponta a kényelmes irodánkban. A vezetőségtől figyelemre számíthatsz, akik mindent megtesznek annak érdekében, hogy a munkádat hatékonyan tudd végezni.

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk karszalag és nyomdaipari termékeket forgalmazó vállalkozás, amely számos nemzetközi nagy fesztivált és rendezvényt szolgál ki. Budapesti irodánkba keresünk ANGOL nyelvterületre ADMINISZTRÁCIÓBAN jártas kollégát Ügyfélszolgálatos és Értékesítő pozícióba. Olvass tovább, és ha úgy érzed te vagy az, akit keresünk, ne habozz elküldeni az önéletrajzodat és motivációs leveledet!

Irodánk a 1185 Budapest, Fráter Loránd utcában található, az Üllői út végén a Béke tér közelében, kiváló megközelíthetőséggel.

Jelentkezés módja

Ha úgy gondolod, hogy a feladatokat tökéletesen el tudnád végezni és a feltételeknek is megfelelsz, küldd el fényképes Önéletrajzodat magyar, illetve angol nyelven, fizetési igényed megjelölésével. Ne felejtsd el megírni nekünk, hogy miért érzed úgy, hogy te lennél a tökéletes munkatárs!

Cégnév: WRISTFIELD EUROPE Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
ÉRTÉKESÍTŐ Pest megye

Főbb feladataid a következők lesznek: Ügyfélkör bővítése személyes kapcsolataid alapján Bútorozási projektek átfogó menedzselése Kapcsolattartás ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
ÉRTÉKESÍTŐ Pest megye

Leendő feladatok: Potenciális partnerek felkutatása Németországban, saját ügyfélkör kialakítása A már meglévő ügyfelekkel való aktív, bevétel ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE