Generali Biztosító Zrt. logó
Generali Biztosító Zrt.

Elszánt, összetartó csapatként azon dolgozunk, hogy back-office területen támogatva cégünk tevékenységét, ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.

 

A Generalinál a megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásával elsődleges célunk olyan befogadó és támogató munkahellyé válni, amellyel a világot gazdagabbá tehetjük és ahol az emberek kiaknázhatják a bennük rejlő potenciált. Hiszünk abban, hogy a sokszínűség és összetettség kulcs egy olyan felelősségteljes kultúra kialakításához, ahol hosszú távú értéket teremtünk munkatársainknak és ügyfeleinknek egyaránt.

 

Generali Biztosító Zrt.

Családbarát munkahely
Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.
Szükség van ránk!
Nekünk pedig Rád!

debreceni Lakossági Állománykezelési Csoportunk

Állománykezelő

 munkatársat keres.

Feladataid lesznek:

  • a beérkező ajánlatok szakmai ellenőrzése, rögzítése,
  • a biztosítási szerződések kezelése,
  • beérkezett módosítási igények feldolgozása,
  • a szerződésekkel kapcsolatos ügyfél-tájékoztatás,
  • tanácsadó kollegákkal való együttműködés.

Kit keresünk?

Olyan ügyfélközpontú, proaktív, jó problémamegoldó képességgel rendelkező új kollégát keresünk, aki:

  • minimum középfokú iskolai végzettséggel rendelkezik,
  • magabiztos az MS Office használatában,
  • képes egyénileg dolgozni, de fontos számára a csapat is,
  • munkájában pontos, precíz,
  • kommunikációs készsége kiváló,
  • jó együttműködési készséggel rendelkezik,
  • terhelhető,
  • pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk.

 

Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed, és a leírás alapján magadra ismertél, talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!

Pozíció betöltése során előnyt jelent:

  • biztosítónál szerzett/állománykezelési tapasztalat.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk:

  • Iroda - megújult környezetben, jól megközelíthető, központi helyen, Generali Biztosító megújult Piac utcai székházában (4025 Debrecen, Piac utca 49-51.).
  • Rugalmasság - hibrid munkavégzés, heti több nap home office lehetőséggel (1-2 nap irodai munkavégzés formájában).
  • Családbarát munkahelyként - a rugalmasság mellett dedikált programokkal és támogatással is segítjük kollégáinkat.
  • Fejlődési lehetőség - folyamatosan elérhető belső képzések (We Learn portál, English week), és egyéb számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod.
  • Sport és kikapcsolódás - ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: debreceni székházunkban fitneszterem is található.
  • Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.
  • Tegyünk jót - munkatársként aktív szerepet vállalhatsz a Generali társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző

JELENTKEZEM