Jövőálló vezető energetikai szolgáltató partnerünk részére keresünk Alkalmazás támogató pozícióramunkatársat, részben Home Office lehetőséggel!
A Te feladatod lesz:
-
A szakterületen üzemeltetett rendszerek és eszközök napi üzemeltetési feladataiban való részvéte (felhasználó támogatás, hibakezelési folyamat működtetése, jogosultságkezelés, rendszeradatok kezelése, riportok futtatása, kapcsolattartás az informatikai területtel)
-
Élesítések előkészítése, engedélyeztetése, dokumentálása
-
Üzemeltetett rendszerek fejlesztési folyamatában való részvétel
-
JIRA adminisztrációs feladatok támogatása
-
Tesztelések végrehajtásának támogatása
-
Kapcsolattartás a külsős és belsős felhasználókkal, az IT szakterülettel és a külsős üzemeltetőkkel
-
Esetenként a délutáni, hétvégi szoftverfrissítések támogatása, rendszerellenőrzések elvégzése
-
Felhasználók tájékoztatása
Te vagy az ideális jelölt, ha:
-
Felsőfokú gazdasági informatikai és/vagy gazdasági és/vagy műszaki képesítéssel rendelkezel
-
Legalább 2 év üzleti adminisztrátori vagy rendszerüzemeltetői tapasztalatod van
-
Windows és MS Office alkalmazások teljes körű használata, Excel magas szintű ismerete
-
Jellemez téged a rendszerszemlélet
Nem feltétel, de előny:
-
Hasonló területen – alkalmazás üzemeltetés - szerzett szakmai tapasztalat
-
Informatikai projekt részvétel
-
Tárgyalóképes angol nyelvtudás
Amivel a partnerünk meghálálja a munkádat:
-
Részben Home Office lehetőséggel
-
Éves prémiummal
-
Cafetériával, már a belépés napjától
-
Egészségbiztosítással
-
Hosszútávú munkalehetőséggel
Munkavégzés helye:
-
Budapest vagy Győr vagy Pécs
-
A feladatok egy része állandó telephelyen végezhető, de a feladat jellege igényel utazást is!
Munkaidő:
-
Hétfőtől - Péntekig
A Viapan Dologidő Kft. minősített kölcsönbeadói nyilvántartásba vételének határozat száma: BP/0701/029062-6/2023-26. Magán-munkaközvetítői és -kölcsönzői nyilvántartásra vonatkozó határozat száma: 4558-2002.