• Készletnyilvántartással kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése
  • Szóróanyagokkal / POS anyagokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése
  • Megrendelések nyomonkövetése
  • Dokumentumok rendezése és nyilvántartása
  • Éves leltár adminisztratív folyamataiban való részvétel

Elvárások:

  • Releváns szakmai tapasztalat adminisztratív területen
  • Informatikai ismeretek (MS Office, SAP)
  • Rugalmasság
  • Jó problémamegoldó képesség

Egyéb információ az állásról:

Európa egyik legnagyobb barkácsáruházláncába keresünk adminisztrátor munkatársakat.

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>Versenyképes bérezés</li> <li>Stabil vállalati háttér</li> <li>Előrelépési lehetőség</li> <
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: