MIVEL FOGSZ FOGLALKOZNI?

  • Regisztrálni fogod a beérkező megrendeléseket, feldolgozod a beérkező jelentéseket, valamint rakodási jelentéseket készítesz majd az ügyfeleknek.
  • Folyamatosan kapcsolatban leszel a laboratóriummal, instruálod őket a megbízások alapján.
  • A laboratóriumi eredmények alapján minőségi bizonyítványokat állítasz ki.
  • Te fogod összeállítani a számlázással kapcsolatos információkat is.
  • Folyamatos kapcsolatot tartasz a megbízókkal.

TÉGED KERESÜNK, HA...

  • Rendelkezel középfokú végzettséggel.
  • Van legalább 2-3 éves tapasztalatod adminisztrációs területen.
  • Legalább középfokon beszélsz angol nyelven, hiszen szükséged lesz ráa dokumentációk értelmezéséhez és a gördülékeny munkavégzéshez.
  • A MS Office programokat magabiztosan kezeled.
  • Pontosan, precízen végzed a munkád, figyelsz a határidőkre.

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

  • Kereskedelmi bonyolítói vagy logisztikai tapasztalat.

AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁLSZÁMODRA:

  • Versenyképes alapbért biztosítanak.
  • Cafeteria juttatás a próbaidő lejárta után.
  • Céges laptop és mobiltelefon.
  • Utazási költségtámogatást nyújtanak.
  • Egy multinacionális környezetben dolgozhatsz, modern körülmények között.

Munkavégzés helye:Budapest, 14. Kerület

Munkaidő:Heti 40 óra munkavégzés, 1 nap Home Office lehetőséggel (próbaidő után).

Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissítettmagyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK