Az Inno-Water Kutató és Környezetvédelmi Szolgáltató Zrt. jogelődjét az Inno-Water Kft.-t 2010-ben alapították a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem magasan képzett és elismert kutatói és szakértői. Tanácsadó cégünk célja a környezetvédelmi és technológiai problémák kreatív, innovatív és költséghatékony megoldása, mellyel hatékony és professzionális mérnöki szolgáltatásokat nyújthatunk Megrendelőink számára. Az Inno-Water Zrt. fő tevékenysége a mérnöki tanácsadás, a természettudományi, műszaki kutatás és fejlesztés a környezetvédelem és a vízgazdálkodás területén.
Olyan munkatársat keresünk, aki a cég általános ügyvitelében, gazdasági működésében, személyi ügyintézésében, és pályázataink elszámolását alátámasztó adminisztráció során felmerülő feladatokat precíz munkájával segíteni tudja. A mindennapi munka során egyszerre több kihívással és feladattal gyorsan, hiba nélkül kell megbirkózni. Éppen ezért csak olyan jelentkezőket várunk, akik nem ijednek meg az akadályoktól, tudnak a fontos feladatok között sorrendet állítani, precízek és szeretnének egy fiatalos csapat tagjaként dolgozni.
Illeni fogsz a csapatunkba, ha
- hosszú távra keresel munkát,
- minimum középfokú a végzettséged,
- már van tapasztalatod hasonló munkakörben,
- kiváló számítógépes tudással, MS Office teljes körű ismerettel rendelkezel,
- precíz, pontos és rugalmas vagy,
- gyorsan tanulsz,
- képes vagy a kitartó és önálló munkára,
- képes vagy sokrétű feladatok egyidejű elvégzésére,
- jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készséggel bírsz.
Sikeres pályázóink feladata:
- irodáink működésének támogatása,
- pénzügyi feladatok támogatása,
- részvétel a könyvelési anyagok, a bérszámfejtés előkészítésében,
- a pályázati elszámolások adminisztratív alátámasztása,
- mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése (szkennelés, fénymásolás, nyomtatás, dokumentumok előkészítése, összerendezése),
- esetenként hivatali ügyintézés,
- határidők pontos betartása,
- a cégvezetők és a pályázati csoportvezető napi munkájának segítése,
- kimutatások, elszámolások, statisztikák készítése a vezetőség felé.
Ami miatt munkáltatóként szeretni lehet minket:
- Hosszú távon számítunk a munkatársainkra
- Értelmes és kihívást jelentő feladatokkal foglalkozunk
- Biztos, korrekt jövedelmet biztosítunk
- A betanulást minden kollégánk segíti
- Nagyon szeretünk csapatban dolgozni
- A megoldandó feladatokra kihívásként tekintünk
- A kollégáink megbízhatóak és felelősségteljesek
- Fiatalos, lendületes társaság vagyunk
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Szakmai asszisztens
- Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Budapest, II. kerület
Jelentkezés módja:
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, fényképes önéletrajzod, és nettó fizetési igényed megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.