A Budapesti Brazil Nagykövetség (székhelye: 1054 Budapest, Szabadság tér 7. Bank Center, Citi Torony, 9. em.) munkaerő-felvételt hirdet az alábbiak szerint, egy fő adminisztratív alkalmazotti (AA) munkakörbe a Nagykövetség valamennyi részlegén. Az adminisztratív alkalmazottnak ismernie kell a szövegszerkesztő- és táblázatkészítő programokat, az internetes eszközöket, valamint az email rendszer használatát. Fő feladata az adminisztratív és könyvelési feladatok elvégzése, úgy mint dokumentumok írása, fénymásolása és fordítása, telefonhívások fogadása és továbbítása, dokumentumok szerkesztése, a bejövő és kimenő levelezés kezelése, az adott részleg tevékenységével kapcsolatos kutatások és feladatok elvégzése, iratok kezelése és rendezése, belső kommunikáció és külső kapcsolattartás, többek között.
A pályázati eljárásban való részvételhez a jelentkezőnek az alábbi követelményeknek kell megfelelnie:
Jelentkezés
Az alábbi dokumentumokat kérjük továbbítani 2024. október 22. és november 5. között a Nagykövetségre a "Jelentkezem" gomb után megnyíló oldalon található elektromos postacímre, vagy személyesen a Nagykövetségre (Budapest, Szabadság tér 7. Citi Torony 9. emelet, 1054):
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Angol és spanyol nyelvtudás;
- Microsoft Office felhasználó szintű ismerete;
- felsőfokú végzettség.
Amit kínálunk:
- A bruttó fizetés havi 512.446 forint, amelyre a magyar jogszabályok alapján kötelező társadalombiztosítási- és egyéb adólevonások vonatkoznak;
- Stabil háttér.
Brazil Nagykövetség / Embaixada do Brasil
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
Bank Center - Citi Torony, 9. em.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.