Nyitott vagy egy számodra új vállalat adminisztrációs folyamatainak megismerésére? Szívesen hozzájárulnál szakmai tudásoddal, képességeiddel e folyamatok teljes skálájának elvégzéséhez? Rendelkezel tapasztalattal adminisztratív területen?

Amennyiben a fenti kérdésekre IGENNEL válaszoltál, jelentkezz, Kaposvár környéki partnerünk Téged keres az alábbi pozícióba:

ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS

Követelmények:

  • Középfokú közgazdasági végzettség
  • Adminisztratív területen szerzett legalább 3 éves tapasztalat
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • Proaktív, nyitott hozzáállás az elvégzendő feladatokhoz
  • Pontosság, precizitás
  • Megbízhatóság

Feladatok:

  • Dokumentációk irodai rendszerezése
  • Ki-és beérkező számlák kezelése
  • A bizonylatok könyvelésre való előkészítése
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó papírok előkészítése
  • Házipénztár kezelése

Juttatás:

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Stabil vállalati háttér
  • Megbízhatóság
  • Korrekt fizetés, juttatások

Egyéb:

  • Munkavégzés helye: Somogy megye, Kaposvár környéke
Amennyiben felkeltette a pozíció az érdeklődésed, várjuk jelentkezésed szakmai önéletrajzoddal, bérigényed feltüntetésével, rendszerünkön keresztül!
Cégnév: Beck and Partners - Állás Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Titkárnő Magyarország

Partnerünk részére keresünk titkár/titkárnői pozícióba, home office lehetőséggel munkatársat Bővebben arról, miben számítunk majd rád: Részlegvezető ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Műszaki titkár Magyarország

Pályázatok figyelése, írása Műszaki adatokat tartalmazó táblázatok kezelése, karbantartása Döntéselőkészítő anyagok összegyűjtése és elkészítése ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE