Humán Centrum Kft.
Adminisztrációs munkatárs
Leírás
A Konica Minolta Kft. az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatást nyújt, melynek fontos elemei a munkafolyamat automatizálása, az IT infrastruktúra, valamint biztonságra vonatkozó megoldások.
Feladatok
- Vevői szerződések és szerződésmódosítások teljes életciklusának feldolgozása-kezelése
- Aktív részvétel a havi zárási munkafolyamatban
- Szerződéses adatok rendszerszintű karbantartása
- Telefonon és e-mail-en történő kapcsolattartás belső és külső ügyfelekkel
Elvárások
- Középszintű iskolai végzettség
- Legalább 1-3 éves gazdasági, pénzügyi vagy adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
- Felhasználó szintű MS Office ismeretek
- Ügyfél-és megoldásközpontú és proaktív hozzáállás
- Strukturált gondolkodás és folyamatszemlélet
Amit kínálunk
- Professzionális, szakmai támogató erőforrásokkal rendelkező csapat
- Nemzetközi vállalati háttér
- Versenyképes bérezés
- Magánegészségügyi ellátás biztosítása (Medicover)
- Mobiltelefon, laptop
Munkaidő
- Hétfőtől csütörtökig 8:00- 17:00, péntek 8:00- 14:30
Előnyök
- Navision vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalata
- Számviteli/könyvelési háttere
- Kommunikáció szintű angol nyelvtudása
- Vállalati ügyviteli folyamatok ismerete
Munkavégzés helye
- Budapest XI.