Pozíció leírása / Job description

Magyarország egyik piacvezető vállalatához keresünk Csoportvezetőt, az adminisztrációs csapat élére. A cégnél befogadó, családias légkör, szakmájukban kiemelkedő specialisták és vezetők, illetve lelkes csapattagok várnak majd téged, egy modern irodai környezetben. A rugalmasság, szakmaiság és támogatás mind az elsők között vannak a csapat preferenciájában. 

Ha szeretnél pozitívan hozzájárulni az emberek jóllétéhez, érdekel a jogvédelem, és van tapasztalatod 10-20 fős csapatok vezetésében, akkor érdemes jelentkezned.

Feladataid lesznek: 

  • Az adminisztrációs részleg vezetése, ahol a kollégák a telefonos, írásbeli és személyes ügyfélszolgálatot látják el
  • Csapat motiválása, fejlődési tervek kijelölése, one-to-one meetingek tartása
  • Csapaton belüli hatékony együttműködés és ügyfélközpontú gondolkodás biztosítása
  • Adminisztrációs folyamatok irányítása, rendszeres ellenőrzése, dokumentálása és mérése
  • Minőségfejlesztés, hatékony folyamatok kialakítása és fenntartása, folyamatleírások készítése és betartásának ellenőrzése
  • Szakmai folyamatok támogatása, többek között: biztosítási díjak nyilvántartása, ajánlatok elbírálása, szerződések kezelése és nyilvántartása, nyomtatvány gazdálkodás menedzselése
  • Biztosításközvetítők nyilvántartásának és regisztrációjának ellenőrzése
  • Jutalékszámfejtés ellenőrzése
  • Riportálás az operatív vezetőnek
  • Napi szintű együttműködés a társosztályokkal, egyéb részlegekkel

Elvárások / Requirements

Amit neked kell biztosítanod: 

  • Legalább 2-5 év csoportvezetői tapasztalat, preferáltan az alábbi területekről: pénzügy, biztosítás, jogvédelem, customer service vagy sales
  • Felsőfokú végzettség
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Magabiztos Office tudás, Pivot tábla alapos ismerete
  • Kiemelkedő precizitás, önállóság, proaktivitás és határozottság
  • Erős problémamegoldó képesség
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód, hatékony konfliktuskezelés
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatépítő készségek, szóban és írásban egyaránt

Amit nyújtunk / Benefits

Amit a cég biztosít számodra: 

  • Versenyképes fizetés, bértárgyalás alapján
  • Kitűzött célok elérésekor negyedéves bónusz kifizetés, amely SZÉP-kártyára is kérhető
  • Heti 2 home office, normál munkarend
  • Fejlődési lehetőség, tér az új ötletek és módszerek megvalósítására 
  • Családias légkör, támogató szakmai vezetőség 

Csatlakozz a céghez...
... ha fontos neked, hogy olyan tevékenységhez járulj hozzá, amely az érdekérvényesítésre épül
... ha téged is motivál, hogy az ügyfeleid és a csapatod érdekeit képviselheted
... ha szeretnél egy nagyon összetartó, támogató csapat vezetőjévé válni

Randstad Hungária Kft. logó
Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodavezető Fejér megye

Projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása, átadási dokumentációk, teljesítési igazolások előkészítése ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE