A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Üzem és a vevő közötti kapcsolattartás reklamáció vagy minőségi kérdés esetén Korrekciós intézkedések kezdeményezése, koordinálása és nyomon ...
Vevői, illetve égen belüli reklamációk felügyelete, kezelése, problémamegoldó akciók nyomon követése Problémamegoldásban való aktív részvétel, ...
Recruit, train and develop Quality organization as to meet all launch gateways and milestones. Work directly with our ...
A garanciális vevői reklamációkkal kapcsolatos KPI-ok elérésére való törekvés, eltérés esetén a területre vonatkozó korrekciós intézkedésekben, ...
a garanciális vevői reklamációkkal kapcsolatos KPI-ok elérésére való törekvés, eltérés esetén a területre vonatkozó korrekciós intézkedésekben, ...
Kapcsolattartás a beszállítókkal Beszállítói elsőminták értékelése és dokumentálása Beszerzett termékekhez tartozó ellenőrzés tervek készítése ...
A vevői reklamációkkal kapcsolatos KPI-ok elérésére való törekvés A területre vonatkozó korrekciós intézkedésekben, javaslatok kidolgozásában ...
A vevői reklamációkkal kapcsolatos KPI-ok elérésére való törekvés, eltérés esetén a területre vonatkozó korrekciós intézkedésekben, javaslatok ...
A vevői elvárások betartásával a vállalat minőségirányítási és minőségbiztosítási rendszerének felügyelete, működtetése, elemzése és folyamatos ...
Álmai állásához magabiztos nyelvtudásra van szükség? A siker garantált, ha itt tanul nyelvet. Megnézem »