Pozíció leírása: Vevői reklamációk kezelése; Minőségbiztosítási eszközök használata, pl.: Ishikawa, 5Why, 8D; Aktív részvétel elsőminta dokumentáció ...
megnézem
Vevői panaszok kezelése és nyomon követése Problémamegoldó módszerek használata (8D, 5 Miért, Ishikawa, kockázatelemzés) Együttműködés a partner ...
megnézem
Termelés támogatása a termékek minőségénének biztosítása érdekében Dokumentációk elkészítése, kollégák képzése Termelési minőségbiztosítási mérőszámok ...
megnézem
Reklamációk: Termeléshez kapcsolódó vevői reklamációk támogatása. Belső reklamációk kezelése. Minőségtervezés: Sori minőségügyi dokumentumok ...
megnézem
Termelés támogatása a termékek minőségénének biztosítása érdekében Dokumentációk elkészítése, kollégák képzése Termelési minőségbiztosítási mérőszámok ...
megnézem
A gyártáshoz szükséges alapanyagok megfelelő minőségének biztosítása Gyártás közben felmerülő alapanyag problémák kezelése, megelőzése Minőségbiztosítási ...
megnézem
Új projektek koordinálása minőségügyi oldalról; nemzetközi projekttagokkal való együttműködés; vevői látogatások megszervezése; minőségügyi követelményeknek ...
megnézem
Vevői reklamációk kezelése; Minőségbiztosítási eszközök használata, pl.: Ishikawa, 5Why, 8D; Aktív részvétel elsőminta dokumentáció készítésében; ...
megnézem
A B. Braun minőségirányítási rendszereinek kialakításában, felülvizsgálatában és fejlesztésében való aktív részvétel. A vállalatcsoportunkban ...
megnézem
Gyártás során felmerülő minőségügyi problémák kezelése, információáramlás biztosítása Folyamatoptimalizálási és fejlesztési javaslatok megtétele, ...
megnézem
A gyártási folyamatok támogatásához szükséges technológiák fejlesztése Termelési hatékonyságot növelő projektek bevezetése ill. azok gazdasági ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.