A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Vevői, illetve égen belüli reklamációk felügyelete, kezelése, problémamegoldó akciók nyomon követése Problémamegoldásban való aktív részvétel, ...
Partnerünk, egy világszinten vezető, energia- és telekommunikációs kábelek gyártásával foglalkozó vállalat, modern technológiával felszerelt ...
Feladatok és felelősségi körök: GMP, GDP irányelvek alkalmazásának folyamatos ellenőrzése Az előírt folyamatoktól való minden nemű eltérés és ...
A vevő által elvárt színvonalú termék megvalósításához szükséges strukturált minőségügyi módszerek és technikák meghatározása, alkalmazása Aktív ...
Minőségirányítási előírások és teszttervek létrehozása az SAP rendszerben Minőségellenőrzési folyamatok optimalizálása és a folyamatos fejlesztése ...
Nem-dedikált Service Delivery Manager ügyféltámogatás Reaktív ügyfélkommunikáció: megkeresések közös mailbox-on, illetve hotline-on keresztül ...
Álmai állásához magabiztos nyelvtudásra van szükség? A siker garantált, ha itt tanul nyelvet. Megnézem »