Ügyfélmegkeresések fogadása telefonon, írásban Ügyfélelégedettség megtartása - minőségi, ügyfélközpontú, gyors ügykezelés Tájékoztatás, szerződésekkel ...
megnézem
Az ügyfelekkel való kedves és hatékony kommunikáció telefonon és emailen keresztül. Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, segítségnyújtás ...
megnézem
az Értékesítési Régió használatában lévő gépjárművek üzemeltetési, javíttatási, műszaki vizsgáztatási, tisztíttatási feladatainak ellátása, a ...
megnézem
Acquire and review financial data for customers, using market information and data provided by specialist credit agencies, through ...
megnézem
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől ...
megnézem
AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁD: Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat ...
megnézem
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink ...
megnézem
Telefonieren von zu Hause! Kein Verkauf und keine Beratung – ausschließlich Terminvereinbarungen für unsere Auftraggeber Flexible Zeiteinteilung ...
megnézem
Manage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and ...
megnézem
Manage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and ...
megnézem
Manage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.