Feladatok

Elementor/WooCommerce alapú webáruház napi szintű kezelése.

Termékadatbázis kezelése:

  • Termékadatbázis létrehozása
  • Termékleírások kezelése, frissítése
  • Termékképek kezelése
  • Termékfeltöltés, termékek megjelenítése a webshopon
  • Termékváltozások, információk frissítése/módosítása
  • Készletváltozás figyelése, ellenőrzése
  • Termékkategóriák, beszállítói kategóriák kezelése
  • Árellenőrzés, árváltozások figyelése

Webshop megjelenés kezelése:

  • Információk, leírások frissítése
  • Tartalomkészítés (cikkek, blog stb.)
  • Promóciós kampányok, akciók kivitelezése
  • Kisebb grafikai munkák készítése (bannerek, kreatívok)

Webshop háttérfolyamatok kezelése:

  • Webadmin háttérfeladatok elvégzése, folyamatok optimalizálása, modulok ismerete
  • Riportok készítése, egyéb webshoppal kapcsolatos adminisztráció kezelése
  • Kapcsolattartás az IT területtel

Rendelések kezelése:

  • Beérkezett rendelések figyelése
  • Raktár felé a megrendelések továbbítása
  • Számlázás
  • Futár rendelése, futárszolgálat riportjának ellenőrzése és elszámolások készítése
  • Számlák és utánvét befizetések ellenőrzése
  • Rendelés státuszok ellenőrzése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel (kérdések, panaszok, észrevételek stb.) és azok dokumentációja
  • Egyéb számlázás, lefűzés, mappázás, könyvelésre anyagok előkészítése

Elvárások

  • 1-3 év tapasztalat webshop adminisztráció és online értékesítés területén
  • WooCommerce alapú webáruház ismerete és stabil használata
  • Rendszerszemlélet
  • Logikus és gyors gondolkodás.
  • Önmagára és munkájára igényesség.
  • Precíz, felelősségtudatos munkavégzés
  • Microsoft Office programok ismerete, Excel haladó szintű kezelése
  • Alapszintű képszerkesztési ismeretek
  • Proaktívitás
  • Vevőorientált hozzáállás
  • Alapszintű angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • Vevőszolgálati tapasztalat
  • ENSO rendszer ismerete
  • Google termékek ismerete (Ads, Analytics, Marketplace stb.)
  • Képszerkesztő ismeretek
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Villamossági termékek ismerete

Amit kínálunk

  • Stabil és hosszú távú munkalehetőség
  • Versenyképes jövedelem
  • Szakmai és személyes fejlődési lehetőség
  • Modern munkakörnyezet - nincs lehetőség home office-ra
  • Munkábajárás támogatás

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Villamossági termékek, kivitelezések, megoldások területén több, mint 25 éves tapasztalattal rendelkező, folyamatosan fejlődő cégünk
WEBSHOP ADMINISZTRÁTOR
munkatársat keres teljes munkaidőben, azonnali munkakezdéssel.

Munkakör leírás:
Sárospataki székhelyű, villamossági termékeket értékesítő szaküzletünkbe keresünk új munkatársat online értékesítés és webshop adminisztráció elvégzésére, teljes, irodai munkaidővel. A munkakör magában foglalja webshopunk teljes adminisztrációját. Ezen kívül a webes vásárlókkal történő online és telefonos ügyintézés (ügyfélszolgálat) magyar nyelven.

Jelentkezés módja

A jelentkezés gombra kattintva küldje el fényképes önéletrajzát és bemutatkozását valamint bérigény megjelölését.

Cégnév: M.T.Vill
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Webshop adminisztrátor Pest megye

termékleírások készítése, szerkesztése, frissítése termékképek kezelése termékfeltöltés saját és viszonteladói weboldalakra egyéb termékváltozások, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE