Feladatok

  • Külföldi és magyar vezetők heti beosztásának és üzleti megbeszéléseinek kezelése
  • Üzleti utak szervezése, belföldi és nemzetközi utazásokhoz szükséges transzport (repülőjegyek, vonatok, bérautók) és szállásfoglalás intézése
  • A vezetők havi költségjelentéseinek kezelése (vállalati kártyahasználat ellenőrzése, kiadások tisztázása, valamint a további költségvetési igények kezelése)
  • Felkészülés ügyfél találkozókra, vendégek fogadása (megbeszélésekhez szükséges anyagok előkészítése, termek felkészítése, ebéd- és vacsorahelyszínek foglalása, stb.)
  • Frissítők biztosítása a vezetők számára
  • Irodaszerek átvétele, tárolása és disztribúciója, beszerzési igények (PR) indítása
  • Vállalati nyomtatókhoz papír és tintapatronok disztribúciója
  • Étkeztetéssel, takarítással, kertészettel, ivóvíz szolgáltatással (Ballonos) kapcsolatos operatív feladatok koordinálása, kapcsolattartás a szolgáltatóval
  • Új dolgozók beléptetése során oktatás megtartása a vállalati szolgáltatásokról
  • Kártyahozzáférések, jogosultságok menedzselése
  • Riportok készítése

Elvárások

  • Min. középfokú szakképesítés
  • Min. 1 év tapasztalat adminisztrációs területen vagy személyi asszisztens pozícióban
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás 
  • Jó kommunikációs készség
  • Szervezési készség, prioritások meghatározásának, szoros határidők betartásának képessége
  • Rugalmasság és alkalmazkodó képesség
  • MS Office felhasználói szintű ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetést, cafeteriát 
  • Bejárás támogatást
  • Jó hangulatú csapatot
  • 21. századi, nemzetközi környezetet
  • Növekvő cég állandó lehetőségeit és kihívásait

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Volta Energy Solutions Kft. zöldmezős beruházás keretében, 2019-ben nyitotta meg első magyarországi gyáregységét. Vállalatunk rézfólia gyártással foglalkozik, melyet elektromos autók akkumulátorába szerelnek be.

JELENTKEZEM