FoxPost Zrt.
Magyarország legdinamikusabban fejlődő kiscsomag-logisztikával foglalkozó cégéhez, a FoxPost Zrt.-hez munkatársat keresünk vezető asszisztens pozícióba. Ha szereted a vezetői asszisztencia világát és tapasztalatod is van benne, akkor itt egy remek lehetőség, hogy aktív részese legyél egy startup-ból nagyvállalattá alakuló cég életének.

Vezetői asszisztens

Főbb feladatok, munkák

  • A vezérigazgató és vezérigazgató helyettes munkájának napi szintű adminisztratív támogatása és személyi asszisztencia ellátása.
  • Klasszikus asszisztensi feladatok ellátása (megbeszélések, találkozók szervezése, irodai környezet biztosítása).
  • Cégjogi ügyek adminisztratív vitele.
  • Szóbeli-írásbeli kommunikációs kapcsolattartás az igazgatókkal, vezetőkkel.
  • Jegyzőkönyvek készítése.
  • Kapcsolattartás a Lurdy-házzal, takarító céggel.
  • Szerződések aláíratása, dokumentációk kísérése.
  • Aláírók kezelése.
  • Vezetői prezentációk készítése.
  • Külföldi utazások szervezése, repülőjegy, szállás foglalása.
  • Hivatalos és egyéb partnerek, látogatók fogadása, protokolláris feladatok ellátása.
  • Irodavezetői feladatok ellátása - postázás, egyéb kimenő küldemények továbbítása, rendelések, iroda napi szintű működésének intézése, konyha rendben tartása.

Amit kínálunk

  • Bértartomány: bruttó alapbér: 620 000 - 650 000Ft/hó.
  • Cafeteria (próbaidő után): nettó 30 000 Ft (OTP SZÉP kártya).
  • Telefon, laptop.
  • Utazási támogatás.
  • AYCM tagság (önfinanszírozás).
  • Dolgozói kedvezmények (kedvezményes csomagfeladás, partnereinknél időszakos kedvezmények).
  • Ingyen kávé.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú végzettség a következő szakok közül: bölcsész angol szakon, közgazdász gazdálkodási és menedzsment szakon.
  • Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt.
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési tapasztalat.
  • Strukturált gondolkodásmód.
  • MS Office erős, felhasználói szintű ismeretek (Excel, Word, PPT).
  • Kiváló kommunikációs és szervezőkészség.
  • Rugalmasság, stressztűrő képesség.
  • Precizitás, önállóság.
  • Bizalmas információkezelés.
  • Magasfokú együttmű ködőkészség.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Min. 2-4 év tapasztalat irodai környezetben irodavezetői vagy személyi asszisztens munkakörben.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Személyi asszisztens
  • Irodavezető

JELENTKEZEM