Feladatok

  • A vevőinformációs pult feladatainak ellátása
  • Vevői kérdések megválaszolása, általános tájékoztatás termékekről és szolgáltatásokról
  • Vásárlás után garancia, jótállás érvényesítése
  • Igény szerint a termék visszavételezése
  • Felmerülő reklamációk kezelése

Elvárások

  • Vevőszolgálati tapasztalat
  • Vevőorientáltság
  • Stressztűrés

Amit kínálunk

  • Versenyképes alapbér
  • Cafeteria próbaidő után (OTP Szép kártya)
  • Havi beosztásterv nyitvatartás szerint négy havi munkaidőkeretben
  • Értékesítési és szakmai tréningek
  • Munkába járás térítése közigazgatási határon kívűl (távolsági bérlet 86%, üzemanyag 30 forint/kilométer)
  • Kedvezményes vásárlás saját termékeinkre próbaidő után
  • Ajánlási bónusz, ha új munkatárssal bővíted csapatunkat
  • A mömax stabil osztrák hátterű nagyvállalat és megbízható munkaadó

Jelentkezés módja

Küldd el fényképes, szakmai önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva!

JELENTKEZEM


Cégnév: Mömax
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: