Electrolux Lehel logó

Vevőszolgálati referens

Egy jobb élet jegyében. Svéd tervezés.

 

 Budapest

www.electrolux.hu

Electrolux Csoport

Az Electrolux Csoport egy vezető globális háztartási készülékgyártó vállalat, amely már több mint 100 éve formálja az emberek életét a jobb irányába. Újraértelmezzük az az ízek, a ruha- és otthonápolás, valamint a jólét élményét milliók számára, mindig törekedve arra, hogy az éllovasa legyünk a társadalmi fenntarthatóságnak megoldásaink és tevékenységeink révén. Vezető háztartási készülékmárkáink csoportjában, ideértve az Electroluxot, az AEG-t és a Frigidaire-t, évente körülbelül 120 piacon értékesítünk háztartási termékeket. 2023-ban az Electrolux Csoport árbevétele 134 milliárd svéd korona volt, és világszerte 45000 embert foglalkoztatott. További információért látogasson el honlapunkra.

Vevőszolgálati referens

Budapest

A munkaviszony létesítése munkaerő kölcsönzés keretében történik, a későbbiekben saját állományba kerülés lehetőségével.

Csatlakozz az Electrolux Group budapesti Customer Service csapatához, ahol vevőszolgálati referensként a munkaköröd fő célja a vállalati vevők kiváló kiszolgálása, e-mailek, hívások megválaszolásával, precíz rendeléskezeléssel és a megrendelések teljesülésének proaktív nyomon követésével. A napi operatív munka során a fő célod annak biztosítása lesz, hogy a vevői megrendelések az SAP-ban a vállalat értékesítési és pénzügyi irányelveivel összhangban kerüljenek feldolgozásra (hitelpolitika, prioritások, árképzés stb.).

Feladatok:

  • Kapcsolattartás az Electrolux kereskedelmi üzletágának vállalati ügyfeleivel
  • Rendelések feldolgozása, változások, elmaradások, hátralékok kezelése, a megrendelés teljesülésének nyomon követése
  • A rendeléshez kapcsolódó minden szükséges dokumentum (számlák, szállítólevelek, jóváírások) kiállítása
  • Jelentések, riportok készítése, pl. szállítási riportok, nyitott rendelési listák küldése az ügyfelek számára
  • Részvétel a helyi allokációs folyamatban és az értékesítési döntések lekövetése az SAP-ban
  • A hitelpolitikával összhangban való rendelés kezelés
  • B2B portál / EDI (és egyéb rendelési folyamathoz tartozó online platform) karbantartása és használat támogatása
  • Ügyfélkapcsolati adatok gyűjtése és karbantartása
  • A visszáru folyamat kezelése, a visszáru rendelések elkészítése, az érintett felekkel való egyeztetés a visszaküldési folyamat során
  • Az időszak végi zárási folyamat támogatása ügyfélszolgálati oldalról
  • A logisztikai folyamatok támogatása teherautó-építés/rakodás tervezésével és szállítólevél létrehozásával
  • A vezetőség által meghatározott egyéb feladatok

Kit keresünk:

  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség
  • Minimum 2 év ügyfélszolgálati, ellátási lánc, logisztikai területen szerzett tapasztalat
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Kiváló kommunikációs készség, többfunkciós együttműködés és kiváló csapatjátékos képességek
  • Proaktív, rugalmas, precíz, pozitív hozzáállás
  • Középfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Home office lehetőség
  • Választható cafeteria
  • SZÉP kártya juttatás
  • Éves bónusz
  • Munkába járás támogatása
  • Modern munkakörnyezet a Promenade Gardens irodaházában
  • Kedvezményes Electrolux dolgozói termékvásárlási program

Munkavégzés helye:

Budapest XIII. kerület, Váci út 80. (Promenade Gardens Irodaház)

Jelentkezés:

Kérjük küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a „Jelentkezem” gombra kattintva.

JELENTKEZEM