Feladatok
- A beérkező rendelések vállalatirányítási rendszerbe történő rögzítése, készlet ellenőrzése, rendelés visszaigazolása emailben
- A rendelt termékek kiszállításának kezdeményezése és nyomon követése
- A vevők folyamatos tájékoztatása a megrendelés státuszáról emailben
- Kapcsolattartás a belső társosztályokkal (értékesítés, gyártás, raktár és logisztika) és a külső partnerekkel (vevők, szállítmányozók)
- Rögzített rendelési adatok alapján, kimenő számla kiállítása az ERP rendszerben
- A kiszállításhoz, exporthoz szükséges dokumentumok kiállítása és ellenőrzése
- Vevői panaszkezelésben részvétel
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség
- Min. 3 év vevőszolgálaton / vevői rendelés-kezelésben szerzett tapasztalat
- Az említett feladatok jelentős részében szerzett munkatapasztalat
- Angol nyelv aktív, napi szintű használata munkavégzés során, főleg írásban
- Magyar nyelv kommunikációs szintű ismerete
- Proaktív, probléma-megoldó hozzáállás
Előnyt jelent
olyan cég ügyfélszolgálatán szerzett tapasztalat, melynek ügyfelei különböző típusú laboratóriumok (állami, ipari, magánkórházak, gyógyszeripari ügyfelek)
Amit kínálunk
- Fejlődő vállalatunk részese lehetsz
- Határozatlan idejű, teljes munkaidős (heti 40 órás) munkajogviszony
- Változatos feladatok várnak rád
- Lelkes, barátságos, pozitív energiákkal teli csapat és munkakörnyezet
- Magánegészségügyi szolgáltatás
- SZÉP kártya
- Gyümölcsnap, ingyen kávé, frissítő
Céginformáció
A munkakör betöltőjének elsődleges célja az ügyféligények minőségi kiszolgálása.
Fő tevékenységi körünk bioanalitikai és diagnosztikai teszt kitek gyártása, logisztikája és értékesítése.
Elsősorban élelmiszer- és környezetbiztonsági megoldásokkal foglalkozunk, harmadik feles partnereket, és Eurofins Csoport saját laboratóriumait kiszolgálva termékekkel.
Munkavégzés helye: Budapest, IV.kerület
Jelentkezés módja
JELENTKEZEM gombra kattintást követően, kérjük csatolja magyar nyelvű önéletrajzát!