Feladatok

  • Az SAP rendszerben rögzített vevőtörzs és a vevőhierarchia adatainak folyamatos karbantartása, új vevők felvitele a vevőtörzsbe.
  • Az értékesítési folyamat bonyolítása, telefonon és e-mailben érkező rendelések rögzítése az SAP rendszerben.
  • Szállítási időpontok egyeztetése a vevőkkel és a logisztikai osztállyal.
  • Napi logisztikai adatok, készletszintek figyelemmel kísérése, esetleges áruhiányok visszajelzése a megrendelőknek.
  • Értékesítésre vonatkozó időszakos megállapodások rögzítése az SAP rendszerben.
  • Minőségi és árazási reklamációk ügyintézése társosztályok bevonásával.
  • Vevőtartozások figyelemmel kísérése, szükség esetén vezetői döntés kérése.
  • Információ szolgáltatás a vevőknek, új termékek bevezetése akciók, árváltozások esetén.
  • Együttműködés a társosztályokkal (logisztika, pénzügy, számvitel).

Elvárások

  • SAP rendszer ismerete, felhasználói gyakorlattal szervezési készség
  • MS-Office ismeret Word és Excel felhesználói szintű ismerete
  • Középfokú végzettség

Előnyt jelent

  • Gyorsan forgó (FMCG) árucikkekkel összefüggő vevőszolgálati gyakorlat

Amit kínálunk

  • nagy múltú, stabil hátterű multinacionális vállaltcsoport
  • széleskörű szakmai tapasztalatszerzés
  • önálló munkavégzés
  • változatos, kihívásokkal teli munkát
  • családias környezetet, jó csapat szellemet

Munkahelyi extrák

  • Orvosi felügyelet
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló

Jelentkezés módja

Önéletrajz, motivációs levél és bérigény megjelölése, melyet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva kérünk megküldeni.

JELENTKEZEM